Niet plassen!

Onze dochter eet/drinkt sinds gisteren weer 'normaal' (BV). Een aantal dagen hiervoor verslikte ze zich telkens met als gevolg schreeuwen en zelfs een keer niet meer willen drinken. Is dat nu eindelijk weer goed, hebben we het volgende:
Ze drinkt goed. Dat weet ik zeker, dat ze voldoende binnenkrijgt. Alleen heb ik sinds gisteravond (dus 3 a 4x drinken en verschonen (wat dus niet nodig was) maar 1 klein plasje gezien/gevoeld. Normaal heeft ze per drink-/verschoonbeurt wel een aardige plas in de luier zitten, maar nu dus niets of zeer weinig. En ik weet dus zeker dat ze wel genoeg binnenkrijgt (horen slikken en ze schreeuwt ook niet om eten en is overdag goed wakker). Weet iemand of dit erg is en waar het eventueel aan zou kunnen liggen?

Groeten,
Chantal (& Mirte 10w3d)

Hoi Chantal,

Heeft ze het vocht dat ze nu binnenkrijgt niet gewoon nodig om haar vochtpeil in haar lichaampje weer op peil te brengen?
Ze zou dan vanzelf de komende dagen weer meer moeten gaan plassen.
Ik weet dat de kraamhulp van mij de 1e dagen ook zij dat mijn zoontje weinig plaste maar dat hij het vocht dat hij binnenkreeg wel nodig had om de vochtbalans in zijn lijfje te herstellen.

Hopenlijk heb je hier iets aan.

Liefs Saskia

Jamaar muis. het kindje is al wel meer als 10 weken, dus horen ze volgens mijn minimaal 4x   een plasluier te hebben.
Mss moet het idd ff op gang komen, maar zou het goed in de gaten houden!

Succes!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan