Niet poepen.. (drukken)

Dit is al de 5e dag dat mijn dochtertje geen ontlasting heeft. In het begin had ze wel 4x per dag een poepluier. Dat werd 1x per dag. En nu al een paar dagen niet.
Ik weet dat het 1x in de 7 dagen mag.
Maar vind het niet echt prettig.
Hebben jullie dat ook? Ik geef borstvoeding.

Thijs poept ook maar ongeveer 2 keer in de week. Dit is heel normaal bij borstvoeding. Wat wel zo is waarschijnlijk heeft ze als ze eenmaal poept een enorme pamper vol.

Hoi Marina,

bij Joris is het aantal keren poepen ook al eens veranderd, eerst was het bij bijna elke verschoning, toen twee weken maar 1 keer per week (dit was niet prettig voor hem) toen 1 keer per dag en nu zit hij weer op 2 keer per dag. hij is 18 weken en ik geef bv.
je kunt er niet veel aan doen denk ik, maar als het echt te lang duurt kun je ff contact opnemen met je ha, toch?

succes.

gr floor

Hoi,

Ik heb eigenlijk hetzelfde met Milan als bij jouw dochtertje. Van de week zaten er ook weer vijf dagen tussen en op een gegeven moment zie je echt dat het niet lekker zit. Ik vind het ook echt niets, maar ik hoor ook dat het mag met borstvoeding. En als hij dan poept is het onwijs dun, net een spuitluier en dan kan het ook echt tot boven aan zijn ruggetje zitten...

Gr. Esther

Hallo, Jette poept ook onregelmatig, dan weer s een paar keer op 1 dag dan weer s een paar dagen niets.En soms is t dun, soms vaster.Ligt misschien ook wel aan wat de mama gegeten/gedronken heeft.Ik geef Jette sinds vandaag ook af en toe wat venkelthee, ze moet wel aan de smaak wennen, maar t leek me wel goed, ivm het poepen, ze plast best heel veel en kwijlt ook ''literwijze''   hihi.Dus beetje extra vocht....

Ynez

Hoi,

Gisteren heeft ze dus gepoept !   Na vorige week zondag, dus 7/8 dagen.
En ze zat er gelukkig niet onder. Het was wel veel, maar het zat in d'r luier .

Gelukkig maar, want daar kun je je ook druk om maken.

Liefs,

Terug
Bovenaan