Niet schone urine

<p>Hallo,</p><p>ik heb vandaag weer urine ingeleverd en deze bleek niet schoon te zijn en moet woensdag weer inleveren omdat morgen niet kan vanwege Koningsdag , nu mijn vraag is dit schadelijk vóór de baby ?</p>

Wat versta je onder niet schoon? Leuko’s en nitriet die uitslaan of eiwitten?
Blaasontsteking is niet perse schadelijk, eiwitten in je urine is meestal niet zo oké en kan duiden op een zwangerschapsvergiftiging.

Klinkt als mogelijke blaasontsteking. 
Maar waarom ben je naar de dokter gegaan? Wat zijn je klachten en wat voor test hebben ze gedaan? 
De assistente weet vast en zeker dat je zwanger bent. Dus geen zorgen, als het gevaarlijk zou zijn voor de baby, laten ze je niet over 2 dagen wachten en dan pas terugkomen. 

Klinkt als vermoedelijk een blaasontsteking, dan doen ze vaker na een dag of 2 een extra test, zeker als het beeld niet heel duidelijk is. Ik had een tijdje terug ook urine met een wat vaag beeld, bleek wat afscheiding te zijn die was meegekomen. Veel drinken kan al een hoop doen, niet teveel zorgen om maken. Als de huisarts echt iets ‘fouts’ had geconstateerd, had hij/zij je doorgestuurd naar het ziekenhuis.

Ik zou proberen je geen zorgen te maken anders laten zd je geen 2 dagen wachten

Ik heb zelf in het begin van mijn zwangerschap 2 blaasontstekingen gehad hier kreeg ik een antibioticakuur voor.
Bij 30 weken een nierbekkenontsteking toen heb ik wel in het ziekenhuis gelegen
En bij 36 weken ook nog eens een blaasontsteking en hier heb ik toen ook weer een antibioticakuur voor gekregen en ben ik ook weer terug naar huis gegaan

Dus probeer je geen zorgen te maken.

Terug
Bovenaan