niet schoon na curetage...

Hallo,
ik ben  Astrid en schrijf hier ook  een  ander forum mee. Ik heb drie weken geleden een echo gehad met daarop een "lege zak" en ben twee dagen erna gecureteerd. Nu gisteren echo ter controle gehad en mijn angst is werkelijkheid geworden, niet schoon.
Ik heb druppels gekregen om de boel op gang te helpen, maar afgezien van een beetje bruine afscheiding heb ik niets, geen stolsels dus.
Nu hangt me de tweede curetage boven het hoofd en ik ben er echt kapot van.
Ik kon net weer een beetje vooruit kijken, we konden bijna weer gaan proberen en nu word ik helemaal terug het gat in gegooid. En ik voel me so gruwelijk alleen. Het verdriet bij de eerste curetage heeft nu plaats gemaakt voor een heleboel woede, agressie... ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet!
Wie heeft een soortgelijke ervaring gehad met de naweeen van een curetage?
x

He Astrid,

meid wat vervelend allemaal!! Denk je verder te kunnen, ga je weer 3 stappen terug...

Ik ben ik juli gecurreteerd (met 11 weken een missed abortion geconstateerd), keurige controle, was in orde maar werd maar niet meer zwanger (vorige keer direct raak na de bruiloft!).....vandaag bij gyn geweest, in mijn baarmoederhals zaten 2 verklevingen door de curretage, tja en als je baarmoederhals al dicht zit kan er niets naar binnen zwemmen......dus vanaf juli t/m nu zijn we eigenlijk voor niets bezig geweest om zwanger te raken want de boel zat potdicht!! Dus ik begrijp heeeeeel goed je frustratie...

Gelukkig wel een huisarts die het snapt en ook allemaal lieve gyns die me erdoorheen trekken....maar je word er gek van, het enige dat je wilt is zwanger raken en goed ook!!!!
Ben meteen via hysteroscopie geholpen en de verklevingen zijn vandaag weggehaald, dus we hebben vanaf nu weer kans om zwanger te raken, maar we zijn dus bijna een jaar verder dus dat wekt ook best veel boosheid op!!! Maar goed de andere kant is, we kunnen er nu niets meer aan veranderen en zullen het moeten accepteren en weer zwanger moeten raken....

Dus meis, ik snap je heeeeeel goed....tis heel erg frustrerend, maar je kan het niet meer terugdraaien...heb hoop dat die pillen hun werk nog gaan doen en anders zsm curreteren, dan heb je het maar weer gehad ook al is het niet leuk...maar pas dan kun je weer verder.....en vraag na 2 weken een controle aan na je curretage....daar konden ze bij mij zien dat de baarmoede leeg was (gewone uitwendige echo)...

Krop je frustraties in ieder geval niet op, maar praat erover, t liefste met je partner en anders hier op t  forum!!

Sterkte,

gr Yosha

Terug
Bovenaan