Niet serieus genomen

Hoi daar,
ik voel me mooi K! Mijn vk neemt me volgens mij totaal niet serieus, ik verlies een uurtje geleden een plens vocht (ik dacht even dat ik ging vloeien...AAAH) zo erg dat zelfs mijn spijkerbroek een natte plek had. Ik probeerde me niet aan te stellen, maar na de derde schone onderbroek heb ik toch even mijn vk gebeld, maar ze zei na een zin al: "oh dat is afscheiding" Ze heeft me niet gevraagd hoe ik me voel , hoe het eruitzag of hoe het rook helemaal niets. Hoe kan ze dat op die afstand nou zeggen? Vroedvrouw betekend toch "wijze vrouw", niet "helderziende vrouw"? Ik heb last van harde buiken en ik ben ook erg onrustig en onzeker, maar dat zal iedere zwangere wel hebben, maar ze zou me toch gerust moeten stellen en niet af moeten wimpelen?
Ze gaf me een beetje de indruk dat ze me lastig vond, maar daar IS ze toch voor?
Nou ja, ik heb het weer even van me af kunnen schrijven..

Grtz Muty
 
Hoi Muty,

Is het mogelijk om iets van het vocht op te vangen. Dan kun je zien hoe het eruit ziet en desnoods breng je het langs zodat zij kunnen kijken.

Ze zeggen altijd dat vruchtwater wat zoetig ruikt. Ook heb ik weleens ergens gelezen dat het een beetje dezelfde geur heeft als sperma.

Als dat zo is dan zou ik dus echt terugbellen hoor!

Sylvie
 
Hoi Muty,

Inderdaad heel raar hoor van die vk. Ik zal inderdaaad ook doen wat Sylvie zeg. In ieder geval zal ik er toch op staan dat je vandaag nog bij haar langs mag komen!!

Niet afwachten hoor, gewoon door"zeuren". Zeg dat je harstikke ongerust ben en dat je wil dat er naar gekeken wordt (ga desnoods zitten janken)Vind het te gek voor woorden!!

succes ermee en laat nog ff weten hoe het afgelopen is!!

groetjes karin
 
Hoi Muty,
probeer anders via je huisarts een echo in het ziekenhuis te regelen. Heb ik destijds ook gedaan toen die stomme assistente van de gynaecoloog me geen eerdere afspraak wilde geven, terwijl ik met de gynaecoloog had afgesproken dat ik bij een volgende zwangerscahp al met 6 weken mocht komen.
Sterkte, Melanie
 
hoi muty.
ik wil je even een beetje geruststellen (misschien) maar ik heb ook zo veel afscheiding. laatst liep ik in de stad en had ik zelf een inlegkruisje in, ik had gewoon een natte plek. heel vervelend. maar ik denk dat het idd afscheiding is.
niet al te druk maken meid
liefs van sandy
 
Noujaa zeg, wat een muts! Ook al zou ze zeker weten dat het niets bijzonders is, dan kan ze dat toch wel even wat 'geloofwaardiger' maken door wat meer details te vragen. Hmpf. Is zij je enige verloskundige of ga je bij een maatschap?
 
Ik heb ook eens gehoord dat overtollig vrichtwater eruit kan komen.......weet eerlijk gezegd niet of dat het echt kan maar wie weet heb je er iets aan ???
Succes en maak je er niet te druk over.
Rustig blijven en ondertussen op zoek gaan naar iemand die je serieus neemt.
 
Terug
Bovenaan