Ik zal me eerst even voorstellen: Mijn naam is Samantha en ben op 06-04-2012 voor het eerst moeder geworden van een prachtige zoon Hayden.. Zware bevalling gehad en ook Hayden had daar last van. Dat is nu gelukkig allemaal opgelost door middel van de osteopaat (reddende engel). Maar nu ik nog. Loop sinds de bevalling met last van me buik. Heb 2 van die bollen verloren na de bevalling 1 na 1 dag en de 2de na 6 dagen (net op het randje) . Toen dacht ik zal wel normaal zijn die pijn zo net na de bevalling. Maar ja inmiddels zijn we 4 maanden verder en heb nog steeds veel last. (steken in me buik, gevoel dat ik moet persen tijdens het plassen en veel vloeien, bijna een maand lang). Dit aangegeven tijdens de nacontrole in het ziekenhuis maar die hebben daar verder niks mee gedaan beetje aan me buik gevoeld en gekeken met zo'n eendenbek maar daar konden ze niks bijzonders aan zien.. Toen in de maanden erna 4 keer bij de huisarts geweest, waarvan ik 2 keer een andere pil heb voorgechreven gekregen (wat niet hielp) en 1 keer medicijnen voor darmklachten.. Ik gevraagd of het niet kon zijn dat er nog resten van me placenta in me baarmoeder zaten. Dat kon volgens hem niet want anders was dat voelbaar geweest. Ik nog gevraagd voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis om een echo te maken just in case maar dat werd gelijk van de baan geveegd.. Tot ik vorige week maandag weer zo'n last had en ik besloot nogmaals naar de huisarts te gaan, maar die was op vakantie. Gelukkig kon ik bij een waarnemend arts en dat was nog een vrouw ook. Situatie voorgelegd en gelijk een verwijsbrief meegekregen. Woensdag kon ik terecht voor een echo en toen kwam eindelijk de bevestiging er zitten dus inderdaad nog resten van me placenta in mijn baarmoeder en dat is nu aan het verkalken, nu medicijnen gekregen voor 2 weken wat mijn slijmvlies opbouwd en dan moet ik daarna een hele heftige menstruatie krijgen en hopen dat de resten dan meekomen, anders moeten ze gaan curriteren..
Dus we wachten het maar af nu.. Eenmaal weer thuis afgelopen woensdag ben ik echt in tranen uitgebarsten. Voelde al maanden dat er iets niet goed zat.. Dus lieve mama's zo zie je maar dat je je eigen lichaam het beste kent... Nu nog gehoord worden door de artsen
Dus we wachten het maar af nu.. Eenmaal weer thuis afgelopen woensdag ben ik echt in tranen uitgebarsten. Voelde al maanden dat er iets niet goed zat.. Dus lieve mama's zo zie je maar dat je je eigen lichaam het beste kent... Nu nog gehoord worden door de artsen