Niet slapen in kinderwagen/maxicosi

Omdat Lise nu een buikslaapster is, slaapt ze dus niet meer in de kinderwagen of maxicosi. Vanochtend even met zijn allen naar Rotterdam om te shoppen, nou ze heeft alleen maar gehuild, pfffff nou dan hoeft het van mij ook niet meer, maar toch nog wel leuke schoenen gescoord!
Als we boodschappen doen ligt ze in de kinderwagen, en ook dan is het huilen als we te lang in een winkel zijn ofzo.
Iemand tips? Ja kan haar wel op haar buik leggen in de kinderwagen maar vindt dat ook zo raar en ze moet toch ook gewoon op haar rug kunnen liggen...

Waarom is dat raar.......gewoon doen joh als jouw meisje dat fijn vind.....
Ik ging niet met een huilend kind in de stad lopen omdat "ik"het op de rug wil terwijl ze als ze op de buik ligt 1-->lekker slaapt
2 --> stil is
Sorry maar ik zou het wel weten............het is idd anders dan anders maarja joh elk kind is uniek dus jullie meisje ook.
Ga mee in haar ding en ritme jullie meisje blij en jullie ook.

Sucses
Liefs Louise

ook wij legde alicia gewoon op de buik.
wij hebben het nu nog leuker alicia wil soms ook op haar buik en ze zit in de kinderwagen al (wel op ligstand) maar ook dan op haar buik. verder dan die riem tussen der benen kan ze toch niet.

Hola.
Juliaan wil soms op de buik slapen.
1-probeer ik op de rug te laten slapenmocht niet lukken dan laat ik op buik slapen
2-Als hij helemaal in slaap valt,dan draait ik heel voorzigtig op de rug!.
het zelfde doe ik in de kinderwagen.

gewoon laten slapen en dan omdraaien:)
mischien lukt zo!
Succes
Emi

Hoi,
Ik wandel altijd met de kleine op de buik!
Heb ik bij mijn andere kinderen ook gedaan, zijn echte buikslapers en dus ook in de kinderwagen, waarom zou ze op haar rug moeten dan? met de maxi-cosi heb ik nooit geen probleem gehad dat deden ze allemaal perfect op de rug!
Succes

Ligt eraan of die volledig plat kan! maar mijn ervaring is dat ze dan doordat ze al wat groter zijn minder moeite hebben zo op de rug in slaap te valle, vaak zijn ze dan zoooooo moe van al het rondkijken,,hhaha

ik lees dat er veel buikslapers zijn, Noa slaap het liefst op haar zij met een speen of duim in haar mond.
Ik wissel dit ook af met links en rechter zijde.

En wat betreft de wanderwagen heeft MJ gelijk, ze vind het zo mooi om alles te zien, dat ze so in slaap valt.

Ik weet niet hoe oude Lise is, maar Noa lag met 13weken al in de wandelwagen, moet ik wel bij zeggen dat Noa boven gemiddeld groot is haha

Terug
Bovenaan