niet slapen in vreemde omgeving

Hallo allemaal,



Mijn zoon Tycho is nu 6 maanden en sinds 2 weken hebben we voor het
eerst een 'probleempje' waarvan ik niet goed weet wat ik ervan moet
denken.....

Hij is altijd een goede slaper geweest, in zijn eigen bedje, in de
wandelwagen, overal! Hij slaapt vanaf 3 wkn oud de hele nacht door!



Maar als we nu ergens heen gaan en ik wil hem in zijn eigen slaapzak
met zijn tut op een vreemd bed leggen dan gaat dat in eerste instantie
goed, maar na een half uurtje (heeft hij waarschijnlijk de kamer
rondgekeken) begint hij te huilen en gaat dus echt niet meer
slapen......

Ook in de wandelwagen wil hij de laatste tijd niet meer inslapen als ik 's middags op pad ben.

Erg lastig, hij moet er toch aan wennen dat hij niet altijd in zijn eigen bed kan slapen.

Zou de ontwikkeling de oorzaak kunnen zijn, dat ze nu ineens veel meer kunnen enzo?????



Wie herkent dit?



grt,

Suus

 
Hoi

Ik herken het niet, maar mijn zoontje is nu ook 6 maanden, dus ik ben benieuwd of hij het ook gaat krijgen. Vandaag ga ik naar mijn ouders, kan ik eens kijken of hij wil slapen daar. Op de creche en in de kerk en in de buggy heeft hij er geen problemen mee. Kan je dus niet helpen helaas

Caroline
 
ihallo
k denk dat hij niet zo snel/ makelijk meer ergens anders slaapt omdat hij dan te veel ziet en hoort wat beetje vreemd is dat houd hem misschien wakker!
als ik mn meisje ergens anders liet slapen gingen we eerst even een rondje kamer doen dan schrok ze niet meer zo als ze even wakker werd en  ze slaapt overal prima sindsdien...alleen in de kinderwagen niet vaak dat is vaak te druk voor haar vind ze het leuker om dan maar wakker te blijven en alles in de gaten te houden, soms na lang schommelen valt ze nog wel eens in slaap maar zelden!...
groetjes  
 
Terug
Bovenaan