A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
Mijn zoontje wordt bijna 1 jaar en is altijd al een slechte slaper geweest. Er zijn wel eens nachten bij dat hij wel doorslaapt, maar over het algemeen dus niet.
We schijnen last te hebben van aardestralen en hiervoor hebben we dus ook "maatregelen" genomen, maar het helpt tot nu toe nog niet.
Ik ben tegen laten huilen van je kindje. Een kindje kan alleen maar op die manier iets aangeven. En mijn zoontje huilt niet, maar schreeuwt.
Een tiental minuten wel, als het nog huilen en niet schreeuwen is.
Maar ik ben nu bang dat we dit toch moeten doen.
Maar hoe doe je dit 's nachts dan?
Moeten we hem echt alleen maar laten huilen en geen enkele keer bij hem gaan kijken? Of is het eerst 10 min. huilen, kijken, dan 15 min. huilen, kijken etc. etc., of andersom?
Ik heb echt geen idee.
Mijn zoontje laat zich trouwens alleen troosten als we hem oppakken.
Alvast bedankt voor alle tips/adviezen.
Groetjes Nicole
Mijn zoontje wordt bijna 1 jaar en is altijd al een slechte slaper geweest. Er zijn wel eens nachten bij dat hij wel doorslaapt, maar over het algemeen dus niet.
We schijnen last te hebben van aardestralen en hiervoor hebben we dus ook "maatregelen" genomen, maar het helpt tot nu toe nog niet.
Ik ben tegen laten huilen van je kindje. Een kindje kan alleen maar op die manier iets aangeven. En mijn zoontje huilt niet, maar schreeuwt.
Een tiental minuten wel, als het nog huilen en niet schreeuwen is.
Maar ik ben nu bang dat we dit toch moeten doen.
Maar hoe doe je dit 's nachts dan?
Moeten we hem echt alleen maar laten huilen en geen enkele keer bij hem gaan kijken? Of is het eerst 10 min. huilen, kijken, dan 15 min. huilen, kijken etc. etc., of andersom?
Ik heb echt geen idee.
Mijn zoontje laat zich trouwens alleen troosten als we hem oppakken.
Alvast bedankt voor alle tips/adviezen.
Groetjes Nicole