niet slapen op de creche

Hoi

Mijn zoontje van 17 mnd gaat twee dagen per week naar de creche, alleen wil hij daar niet slapen, bij oma slaapt hij wel goed. Herkennen jullie dit?

Gr. Jeannette
 
Hoi Jeanette,

Ook mijn zoontje van bijna 11 maanden slaapt erg slecht op het KDV. Meestal slaapt hij thuis 's ochtends, na het middag eten en aan het einde van de middag voor het eten.
Maar op het KDV slaapt hij 's ochtend ongeveer 20 minuten en 's middags een uurtje. Dat is het dan wel zo'n beetje. Meestal slaapt hij de volgende ochtend dan bij en wordt hij rond 9 uur pas wakker.
Er is natuurlijk op het KDV zo veel te beleven dat het zonde van je tijd is om te gaan slapen, denk ik....

Groetjes Marieke
 
Hoi Jeannette,

Mijn dochtertje, 13 maanden, gaat  1,5 dagen naar het KDV en wil daar ook niet slapen, alles is veel te leuk en stel dat ze wat mist (ze is nl. ontzettend nieuwsgierig).  Wel zit ik dus 's avonds met de gebakken peren, een kindje dat niet te genieten is omdat ze zo moe is en knikkebollend haar eten opeet. De woensdag na het KDV slaapt ze altijd heel veel (bijslapen dus) en donderdagmiddag haal ik haar al om 14.00 uur op en stop haar dan om 15.00 uur in bed en slaapt ze lekker thuis in haar eigen bedje. Dit is al sinds ze naar het KDV gaat. We hebben alles al geprobeerd om haar daar te laten slapen, maar ze wil gewoon niet, ik heb me er maar bij neergelegd en weet nu dat ze op dinsdagavond gewoon niet gezellig is tijdens het eten.

Groetjes Linda.
 
Terug
Bovenaan