<p class="p1"> </p><p class="p2"><span class="s1">Ik heb een zoontje van bijna zeven weken. Hij slaapt overdag enorm slecht. ‘s avonds na de laatste fles rond 22:30/23u slaapt hij wel door tot zeven of zes uur ‘s morgens. Dit maakt dat het overdag wel wat beter te behappen is. Echter start het al na de eerste fles. Wanneer ik hem bij de eerste vermoeidheidssignalen of binnen de maximaal wakkere tijd van zijn leeftijd op bed leg begint hij enorm te huilen. Het huilen gaat ook over in krijsen en hij raakt erg overstuur. Dit resulteert uiteindelijk in het toch maar weer oppakken en bij me houden. Dan slaapt hij wel korte hazenslaapjes in mijn armen. De hele dag kom ik vrijwel nergens aan toe hij huilt ook erg veel. Een draagdoek helpt soms wel, maar ik vind het erg zwaar om zo lang met hem in de draagdoek te lopen. Ik wil ook dat hij gaat leren overdag te gaan slapen in zijn eigen bed. Slapen in de kinderwagenbak of box doet hij ook niet. Hij blijft wakker, alert en gaat dan veel huilen. Als ik hem bij me houdt stopt hij wel snel met huilen. Als ik ga wandelen met de kinderwagen valt hij wel in slaap, dus dit probeer ik dan ook dagelijks te doen. Echter is dit ook niet de oplossing. Uiteindelijk als ik weer moet gaan werken en hij naar de oppas en opvang gaat zal hij toch ook moeten gaan slapen. </span></p><p class="p1"> </p><p class="p2"><span class="s1">Ik loop al met hem bij de osteopaat ivm onrust. 2 behandelingen gehad en hij is al wel iets rustiger, maar nog niet het resultaat wat ik gehoopt had. Ik ben al overgestapt op andere voeding: Hero baby nutrasense comfort + ivm krampjes en mogelijk verborgen reflux. </span></p><p class="p1"> </p><p class="p2"><span class="s1">Hebben jullie tips/ervaringen in zo’n situatie? Hoe hebben jullie je kindje overdag toch slapend gekregen? Ik vind het in slaap laten huilen zo heftig, alhoewel ik me soms toch ga afvragen of dat niet de enige oplossing nog is.. Ben ook erg bang dat hij gewoon door blijft huilen en uiteindelijk dan nog niet slaapt..</span></p><p class="p1"> </p><p class="p2"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik hoop op herkenning en eventueel bemoedigende woorden/tips ;-)</span></p>