A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
Nou het onderwerp zegt et al ...
Milad slaapt s,nachts maar weinig , en huilt veel ook bij mij op bed , alleen alsn ik of m,n man met hem naar beneden gaan dan slaapt ie in onze armen , en als we hem dan terug leggen begint vrolijk na een half uurtje weer
Nu is het zo dat ik en m,n man allebei gebroken zijn en het niet meer zo goed aan kunnen pfffff want de 2 meiden moeten ook de volgende dag weer na school ...
We proberen het wel om en om te doen maar soms lukt het gewoon niet want dan wil milad alleen bij mij of alleen bij m,n man dus ja
Ik weet dat ie in Z,n sprongetje heeft gezeten , maar wanneer stopt dit ?
bij m,n meiden duurde dit een paar dagen , maar dit duurt nu al 2 weken
iemand nog tips voor mij ?
groetjes van anna mama van milad nu 6mnd en 5 dagen
Nou het onderwerp zegt et al ...
Milad slaapt s,nachts maar weinig , en huilt veel ook bij mij op bed , alleen alsn ik of m,n man met hem naar beneden gaan dan slaapt ie in onze armen , en als we hem dan terug leggen begint vrolijk na een half uurtje weer
Nu is het zo dat ik en m,n man allebei gebroken zijn en het niet meer zo goed aan kunnen pfffff want de 2 meiden moeten ook de volgende dag weer na school ...
We proberen het wel om en om te doen maar soms lukt het gewoon niet want dan wil milad alleen bij mij of alleen bij m,n man dus ja
Ik weet dat ie in Z,n sprongetje heeft gezeten , maar wanneer stopt dit ?
bij m,n meiden duurde dit een paar dagen , maar dit duurt nu al 2 weken
iemand nog tips voor mij ?
groetjes van anna mama van milad nu 6mnd en 5 dagen