niet slapen ,snachts

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Nou het onderwerp zegt et al ...

Milad slaapt s,nachts maar weinig , en huilt veel ook bij mij op bed , alleen alsn ik of m,n man met hem naar beneden gaan dan slaapt ie in onze armen , en als we hem dan terug leggen begint vrolijk na een half uurtje weer

Nu is het zo dat ik en m,n man allebei gebroken zijn en het niet meer zo goed aan kunnen pfffff want de 2 meiden moeten ook de volgende dag weer na school ...

We proberen het wel om en om te doen maar soms lukt het gewoon niet want dan wil milad alleen bij mij of alleen bij m,n man dus ja

Ik weet dat ie in Z,n sprongetje heeft gezeten , maar wanneer stopt dit ?
bij m,n meiden duurde dit een paar dagen , maar dit duurt nu al 2 weken

iemand nog tips voor mij ?

groetjes van anna mama van milad nu 6mnd en 5 dagen

wat vervelend is dat he?
hebben wij ook lange tijd mee gemaakt met anne-sophie.
wij hebben haar op den duur gewoon laten huilen. dit was 2 nachten heel erg vervelend maar daarna is ze goed gaan slapen snachts.
maar ze isons eerste kindje en jij hebt er nog twee die waarschijnlijk wakker worden van dat huilen. dus is het wat moeilijker.
maar dat is de enige tip die ik heb.
wij hebben verder ook van alles geprobeerd en niks hielp.
groetjes marianne

heeft de kleine het misschien koud? kijk eens of een extra dekentje helpt (ik moet tot mijn schande bekennen, dat mijn oudste op een gegeven moment steeds wakker werd, had het kind het gewoon koud.... en ik maar mopperen). Als het namelijk tegen je aan in slaap valt, is het lekker warm, leg je t kleintje weer terug, dan krijgt hij het weer koud. misschien een ideetje...

Ik kreeg de tip dat kindjes die zelf in slaap vallen dieper slapen dan dat ze inslaap vallen bij je in de armen. Wij hebben d eonze overdag met name (moeten) laten huilen. En dat werkte wel. Maar inderdaad, het is een paar nachten doorzetten en laten liggen. Je kunt er wel even naartoe lopen, zeggen dat het tijd is om te slapen. En dan na 5 minuten weer, en dan weer, maar er niet uithalen. Even moeilijk en vooral doorzetten (aanhouder wint) maar voor ons werkte het in iedergeval.

Hoi meiden
Bedankt voor jullie reacties!

maaruhh milad heeft vanacht heerlijk doorgeslapen
wel heerlijk , hoop dat de drama nu dan ook voorbij is , maar wil ook nog niet te vroeg juigen haha

van het laten huilen en zooo dat wist ik al , maar heb nog 2 meiden die wil ik niet storen in hun slaap maar als de ellende weer begint dan zal ook ik en milad er zeker aan moeten geloven ...

Liefs van anna

Terug
Bovenaan