niet slapen

Mijn zoon (8 weken) is over het algemeen een vrolijk mannetje.
Sinds 2 nachten huilt hij 's nachts veel. Gisternacht ben ik bezig van 23 uur tot ongeveer 2 uur voor hij in slaap was (in die tijd heeft hij alleen gehuild).
Vannacht was het weer mis, nu van 23 uur tot half 3 , toen heb ik hem maar bij me in bed genomen, hij heeft tot ongeveer kwart voor 4 geslapen, toen ik hem weer in bed legde was het na een kwartier weer raak. uiteindelijk heb ik hem om 4 uur gevoed (was ook ongeveer zijn tijd), toen viel hij in slaap aan de borst en heb ik hem slapen weg gelegd, toen heeft hij ongeveer 3 uur geslapen en begon het weer.
Ik heb van alles geprobeerd, voeden, negeren, knuffelen, lopen, zingen, speen, verschonen enz. niets hielp.

Mijn vraag aan jullie hebben jullie hier ervaring mee?
hebben jullie tips voor mij?
 
Wij hebben dat ook gehad. Wel goed gaan slapen, maar na een (paar) uur weer wakker worden en brullen. Alleen stil bij ons, als we weggingen was het weer brullen. Overdag niks te merken.
Bleek oorontsteking te zijn, het arme kind. Was al 3 weken zo voordat we erachter kwamen.
Heb hem nooit meer langer dan 10 min. laten huilen.
Dus ik zou 'm even laten nakijken op oorontsteking. Nu is alles weer goed, als het weer zo is krijgt hij neusdruppels en 's nachts bij pijn een zetpil paracetamol. Is gelukkig niet meer zo erg geweest.

Sterkte ermee!
Groetjes,
mammavanjongen14mnd.
 
Terug
Bovenaan