Niet slapende/huilende baby

Wie heeft tips voor newborn baby die in de nacht NIET wilt slapen? Alleen maar huilen :(
Ondanks voeding gegeven, luier verschoond, troosten, kroelen etc
 
Newborn zo van streek is 90% van de gevallen darmkrampen. Daar zijn vele tips voor. Als je flesvoeding geeft is een ander soort fles al een optie en elke voeding wat rooibosthee van Annique(cafeïne vrij) erin laten trekken ipv alleen het afgekookte water met de poeder. Dat beschermt de darmwand tegen de zuren die krampjes veroorzaken. Ga aub niet zomaar (ookal krijg je advies van het cb) van voeding/merk veranderen, dat word veeeel te snel en onnodig geopperd namelijk.
Soms is het zelfs simpeler en krijgt je baby het niet snel genoeg uit speen 1, of moeizaam en dan komt er veel lucht mee wat ook weer krampjes geeft. Dan kun je een speen 2 proberen. Een gewone voeding duurt 20 min +/-. Wij zaten 45 min per fles door speen 1. En ik weet niet of je een fopspeen gebruikt bij de troost? Ook daar heb je veel verschillen in….hopelijk hebben jullie snel de oplossing, en heel cliché; echt na 3 mnd word het makkelijker ? succes en veel geluk ❤️
 
Ps: ga niet steeds maar voeding proberen omdat het ‘misschien’ honger is want dat werkt averechts. Gewoon de richtlijnen aanhouden, anders krijgen de darmpjes helemaal geen rustig moment meer en jullie dus ook niet. Xx
 
Bij bv juist wel aanleggen. Pasgeborenen willen vaak drinken. En dichtbij je zijn. Zo komt je productie ook goed op gang. Mijn baby van 10 weken wilde in begin ook vaak aan de borst. Alleen zo kreeg ik haar rustig. Succes!
 
Terug
Bovenaan