Niet smakelijk,sorry

Sorry, dit is een niet zo netjes berichtje, maar wie heeft het ook dat ie continu windjes moet laten en erg vaak voor een grote boodschap naar de toilet moet? Sorry dat ik het zo zeg. Kan het zijn dat je darmen aan de kant worden gedrukt? Wie heeft dit ook, hoord dit erbij?
 
ik heb eigenlijk na 20 weken last gekregen van (gefluister bij de achterdeur zoals mijn buurvrouw dat noemt!!!haha)gelukkig stinkt het niet maar je kunt er knap last van hebben ja. En ik moet vaak naar het toilet dan normaal altijd zo is. Ook is de ontlasting harder dan normaal. Maar dit schijnt er dus bij te horen.
Succes! en ach het is maar voor eventjes!!!
mijn partner stoort zich er al niet meer aan, ik ga dan vaak voor darmgas even naar w.c.!!
susan 28 weken
 
Ik ben bang dat dit erbij hoort!!
Ook ik heb er last van en ik vind het best vervelend maar je kunt er helaas weinig aan doen.
Ik probeerde het ook iedere keer te onderdrukken. Want niets is zo genant om een (hoorbaar) windje te moeten laten in het bijzijn van anderen mensen.

Ik zou dus zeggen: veel succes ermee, want inhouden is vaak onmogelijk.

Groetjes ilona.
(34wkn)

 
Ja vreselijk. Ook in m'n slaap erg fijn voor m'n vriend.. Ik kan juist moeilijker naar de wc, normaal gesproken 1x per dag, nu om de dag als ik geluk heb. (dacht ook dat daar de 'gasvorming' vandaan kwam)
Hoe dan ook, allemaal tijdelijk.
 
Ik heb er ook last van. Eerlijk gezegd vind ik het wel lachen. Ik kan nu zo af en toe mijn vriend er totaal uitstinken. Dus we plagen elkaar er gewoon mee. Voor het geval dat iemand denkt dat het aan onze eetgewoonten ligt, nee hoor. We eten braaf dagelijks de voorgeschreven groenten en fruit.

Hetty
 
Door de zwangerschapshormoon, worden al je spieren wat slapper, dus helaas werken je darmen dus ook een stukkie minder goed! Ik moet ook een stuk vaker naar de wc, maar dan juist vaak kleine beetjes ipv in een keer een grote boodschap.
 
Terug
Bovenaan