niet te bevatten..

A

Anoniem

Guest
Het is moeilijk te bevatten, maar vanmorgen positief getest na 19 rondes omowit ! Het is onwerkelijk definitief geen medische molen en dat terwijl het zaadonderzoek gister is gestart..
Meiden ik ga jullie verlaten en hoop dat hij plakken blijft. Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden, maar de meiden die al wat langer bezig zijn gun ik het net ff meer.

Meid supergefeliciteerd!! Jij geeft mij hoop dat er na al die spierwitte testen toch ook echt 2 streepjes kunnen komen staan... Lekker genieten nu en heel veel geluk!!

Jeehhhhh wat goed!! Wat fijn zeg dat het zonder mm gelukt is!

Ik hoop je snel te volgen ga morgen testen maar weet eigenlijk bijna zeker dat het raak is of mijn lichaam moet mij wel heeeeel erg in de maling nemen......

Goede zwangerschap gewenst!

Wauw gefeliciteerd!!! Super zeg...nu duim ik voor je dat het een voorspoedige zwangerschap mag worden. En heerlijk kunt genieten

Hey super nieuws geweldig zonder mm.

Hopen op n stevige sticker geniet ervan.

liefs

yoeeeeehoooeeee!!!!
gefeliciteerd!
ook ik hoop je snel te volgen!
ik ga uiterlijk do testen (nod), maar ben bang dat ik morgen al bezwijk.....

Ow meid wat geweldig geniet er lekker van en wens je een hele mooie zwangerschap toe ik hoop dat ik je mag opvolgen.

Gefeliciteerd hopelijk blijft het plakken en heb je in augustus een wolk van een baby

Anne

Terug
Bovenaan