Niet te geloven zeg hé hé!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden goedemorgen,

Nou ons meisje heeft vannacht voor het aller eerst doorgeslapen!!! Zit nu lekker uitgerust hier bij de computer zo fijn is dat je voelt je gelijk stukke beter!!! Dus er is hoop Jessica is nu 9mndjes  ruim oud en ik heb haar gisterenavond een bordje pap gegeven en naar een half uurtje nog een flesje van 160 cc opvolgmelk 3 en toen was het 19.00 en heb haar niet meer gehoort tot vanmorgen 6.00uur!!!
Denk dat ze toch honger heeft gehad al die tijd of zou het maar één nachtje zijn, maakt ook niet uit het is wel fijner zo!!!!
Succes voor mama's die ook nog geen doorslapers hebben!!!

Liefs Sandy

Wat heerlijk dat ze eindelijk doorgeslapen heeft! Mijn dochterje is 8 maanden en die slaapt al heel lang door. Ik ben daar ook superblij mee. Af en toe hebben we nog een gebroken nacht (als ze erg verkouden is ofzo) en de dag erna ben ik dan echt gebroken. Kan me voorstellen dat je je nu heerlijk uitgeslapen voelt. Geniet ervan vandaag en ik hoop voor je dat het niet bij 1 nachtje doorslapen blijft....

Hoi,

Fijn dat ze doorslaapt. Mijn dochterje is bijna 11 maanden en ze komt vanaf het begin 1 tot 3 x 's nachts. Ze wil dan haar speentje en slaapt meteen weer door of ze zit op haar knieeen. Dan draai ik haar om en slaapt ze door. Hebben jullie dit ook.
 Ze is ook een vroege vogel. Om 8 uur gaat ze erin en en om 6 uur neem ik haar vaak in bed voor een slokje borstvoeding(zoethoudertje) Ze slaapt dan nog eventjes tothalf7/7 uur.
Ik ben benieuwd of jullie de oplossing hebben. Misschien gaat het vanzelf over????
. Ik laat ze niet huilen hoor, want als ze speen heeft is ze tevreden en anders zijn we elke keer lang naar het huilen aan het luisteren en stopt ze nog niet.

Terug
Bovenaan