Niet te geloven!

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Daar ben ik weer. Het is nu 2 en een halve week geleden dat ik hier vertelde dat ik een miskraam had gehad. M'n huisarts heeft me onderzocht en omdat m'n baarmoeder ook erg klein voelde en ik in de laatste paar weken meerdere fikse bloedingen heb gehad, moest ik er zeker van uit gaan dat ik niet meer zwanger was. Ik moest voor een inwendige echo naar het ziekenhuis maar dat kon pas deze week omdat ik dan ruim 7 weken zou zijn en dat een echo dan pas een helder beeld zou geven. Na 2 weken in spanning en nog steeds wel veel zwangerschapsklachten waaronder erg misselijk en pijnlijk grote borsten, vanochtend met knikkende knieen naar het ziekenhuis. En wat zegt de echoscopiste tot onze verbazing; het is een goede zwangerschap! niks aan de hand. Nou ik had het niet meer en mijn vriend al helemaal niet. We hebben het hartje prachtig horen kloppen, heel vreemd allemaal want we hadden ons zo op die miskraam ingesteld. Ik ben morgen 8 weken en de baby is nu 13 millimeter. Ik snap er helemaal niks meer van haha.

Liefs Eavie

Ha Eavie,

Waanzinnig gefeli zeg! Super!
Weer even omschakelem natuurlijk, probeer er toch snel van te gaan genieten samen! Ik blijf het gaaf voor jullie vinden! Zie je wel, je bent niet gek en voelt je lichaam goed aan.

Groetjes J

Hoi Eavie,

jeetje zeg, dat is super joh !!!!! Je gaat naar het ziekenhuis met de gedachte dat je een miskraam hebt gehad en dan blijkt dat er al die tijd toch een klein kindje in de maak heeft gezeten !!!!!!!! Wat ontzettend fijn voor jullie ...........

Ik wens je een hele goede verdere zwangerschap toe.

Groetjes Ellen

Gefeliciteerd!!! Heerlijk om dit te horen. Ga heerlijk genieten van dat kleine wondertje in je buik!

Groetjes, Kat

Ha Eavie,

Da's pas goed nieuws zeg!!! En dat na al dat verdriet!
Het grappige is dat ik afgelopen week voor een echo moest (ivm ovulatie bepaling voor m'n hsg) de dag van te voren had ik gedroomd dat ze tijdens de echo zagen dat er geen eitje zat maar een vruchtje! Helaas was dit bij mij niet zo, maar wel leuk om te horen dat dit bij jou het geval is!

Een hele fijne zwangerschap verder!

Groetjes Anne

Hoi Eavie,

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Kan me voorstellen dat dit nu helemaal een grote verassing was.
Geniet er maar lekker van.

Liefs Pluto.

Hoi, wauw wat een wonder zeg! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
Groetjes Freubel

Jeetje Eavie,

Wat een verhaal joh!!
Wat je hier allemaal voor verschillende verhalen van mensen leest, onvoorstelbaar!
Leuk zeg, gefeliciteerd! Het is nu duidelijk tijd voor jou en je mannetje om er enorm van te genieten!!!

Groetjes C.

Terug
Bovenaan