Niet te geloven!

A

Anoniem

Guest
Ik heb een raar maar mooi verhaal.
Ik zou in mei 2008 gaan trouwen, maar dat verhaal gaat niet meer door sinds vanacht!
Ik heb al een jaar last en erg pijn bij het vrijen. Na maanden zeueren heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik naar de gyno gegaan.
Daar kreeg ik niet zo leuk nieuws. Ik heb verklevingen, een vergevorderd stadium. Endometriose wordt dat genoemd. De gyno vertelde mij dat het krijgen van kinderen vrij lastig ging worden op de natuurlijke manier.
Eenmaal thuis aangekomen en lam geslagen zittend op de bank zegt mijn vriend, "nou dan kunnen die condooms ook wel aan de wilgen, is toch nergens voor nodig"!
Wij gebruiken al jaren geen pil, maar condooms. Dus ik stemde daar in mee.
Nu precies 3 weken naar het bezoek bij de gyno voelde ik me raar. Het zou toch niet kunnen. We gaan over 9 maanden trouwen! En vanacht heb ik toch maar een test gedaan, en ik kon het niet geloven...maar we zijn ZWANGER!!!
Waarschijnlijk zijn we een dag na ons bezoek zwanger geraakt..hihi!
Niet te geloven, dus in de 1ste ronde haha...dus bij deze de glitters..

***********************************************...

groetjes, van Notje

zo geweldig!!!!!!!!!!!!!!!
ga er lekker van genieten
gefeliciteerd hoor

liefs mier

He meid van harte proficiat met je zwangerschap das nog eens een mooie verassing. Ga er lekker met je vriend heerlijk van genieten.

Sharine

GEFELICITEERD!!!!

Echt helemaal geweldig!!!!!!
Ga er lekker van genieten...

xx Es

Gefeliciteerd meid, dat is nog eens een mooi verhaal zeg !!!!
Ga er lekker van genieten.
Fijne zwangerschap .......

liefs happy

hoi meid,

dat is een leuke verassing, ga er van genieten meid. En wanneer gaan jullie nu trouwen dan? eerder of later.

succes ermee

xx Bambi

dit is echt goed nieuws

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar van

xxx linda

Super meid!
Gefeliciteerd en geniet er van!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs bo

Terug
Bovenaan