Niet te geloven..!

A

Anoniem

Guest
We zijn vandaag teruggekomen van vakantie, en ik raak gewoon niet bijgelezen. 'k Geloof dat ik nu 12 pagina's vluchtig heb doorgebladerd, maar ik geef de moed op!

Sorry meiden, maar ik weet nu echt niet meer welke kleintjes er een tandje bij hebben, welke ukkies inmiddels kunnen zitten en wat ze allemaal wogen, de laatste keer bij het CB...
(niet dat ik dat eerder wel precies wist hoor...)
Maar goed, ik ga het nu weer proberen bij te houden: ik ben er weer!

Groetjes,

Esther, mv Joanne, Remco, Jesse en Lisa

ach niet erg hoor!

Heb wel een aantal vraagjes aan jou.. als het mag natuurlijk!

Hoe was de vakantie en hoe is het gegaan? Die persoon die je kent met die ernstige allegie heeft ie Friso allergy care? Deze moet ik namelijk ook voor mijn zoon gebruiken en is alleen te bestellen bij apotheek... Als ik vragen heb hierover kan ik dan bij jou terecht?

sorry ..

grt suuz mv joshua 8-2-7

Welkom terug! Nou, zoals je ziet, je bent gemist

Ik zal je ff updaten over yanick hihi.  hij heeft nog geen tandjes, kan nog niet zitten, wel terugrollen, probeert te kruipen (maar dat levert tot nu toe alleen nog maar frustraties op) en geen idee hoveel hij nu weegt

ga maar niet meer proberen bij te lezen... geen beginnen aan...
maar welkom terug hoor!
senna heeft inmiddels twee tanden.... verder niet veel veranderd de afgelopen 12 dagen... hiihih...

liefs marijke

hha ik kan het ook niet bijhouden hoor, denk dat we een tandjes dossier moeten gaan aanleggen...Ik heb geprobeerd alles bij te houden, maar ik onthoud mijn eigen huis tuin en keuken dingen al niet eens meer, dus ander mans tandjes is helemaal drama

welkom terug

groetjes Yvonne

welcome back!!
boas heeft 2 tandjes onder
hebben jullie een leuke goeie vakantie gehad??
groetjes karin

Haha! Nu vliegen de tandjes me alsnog om de oren...  (niet lelijk bedoeld, maar de enige smiley met tandjes ;)

Ja, een heerlijke vakantie gehad. Gewoon genoten van onze oudste kinderen, veel spelletjes doen enzo (tijd geleden dat ik verstoppertje speelde in het bos) en lekker veel knuffelen met de 2 kleintjes, omdat je thuis toch vaak gehaast eerst de ene bijv. fruithap geeft, in de box legt en dan de ander. Nu mijn man vrij was, konden we het heerlijk samen doen en heb je veel meer tijd voor Jesse en Lisa als 'individu'.

Lekker uitgerust, nu ben ik dus 5 wassen aan het wegwerken... Nou ja, even doorzetten en dan is het ook weer gebeurd.

Lisa heeft trouwens 4 tanden boven (5e in zicht) en 2 tanden onder (3e in zicht). Jesse heeft gewoon nog helemaal niets!

Groetjes, Esther

hihi dat is een groot verschil,lisa een mond vol en jesse nada..
ik kan me voorstellen dat je extra van ze kan genieten als je man erbij is.het is toch veel lopende band werk met 2 tegelijk.
succes met ruimen en wassen!!

Terug
Bovenaan