niet te geloven!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik wil even iets kwijt, en waarop ik erg trots ben, maar wat ook bijna niet te geloven is!

Mijn zoontje zei precies toen hij 8maanden werd 03.08.2007 en dag erna wat woordjes.

die,hebbe,paa.pa  , kijke,bah,eten!!

daarvoor kon hij al ja zeggen en heeej..
hij kan nu al..
zelfstandig zitten, kruipen, lopen aan de hand, zelfstandig staan aan de tafel of bank en ploft hij zich op de grond op zn kont als hij het beu is..
kan zich eigen optrekken aan alles.. o.a bedje en de box..

dat was het wel zo'n beetje...
is het bij jullie ook zo snel?
Ik vind het niet te geloven!!! en dit is echt geen toeval met woordjes hij blijft het herhalen ook met eten.. ik maak een boterham voor dat ik het in zn mondje wilt stoppen kwekt hij heel snel ETEN! echt niet te geloven.. maar ben echt trotss!!

veel liefs,
Manuela en Dani

www.djukkiej.beebiesite.nl

nou wat een vlotte!
mijn dochtertje is 10 maanden en ze zegt: pfffffff en mamamamamam, maar dat zegt ze tegen iedereen!
groeten Elke

Hoi!!!

Ja !!!!! gaaf he??? hier nog zo een vlotte met babbelen!! onderwijl is ze nu dan 10 maanden maar het volgende zegt ze al;

Papa, emme (=mama),opa, kijke, die, ete, drinke, en ik vergeet denk nog wat....

Van het weekend wilde mijn man dus gaan douchen, en ik was madame op haar aankleedkussen aan het wassen... Hij loopt richting douche.... (uit het zicht dus) roept ze keihard; PAPAAAA!!!!! dus mijn man zegt ja!!! en komt terug... begint ze een héééél verhaal tegen hem te kletsen!! hahaha, nou, zegt ie als jij dat zegt meissie.. dan zal dat wel zo zijn,en nu gaat papa douchen.. ja???
Draait zich om, en loopt vervolgens weer weg... begint ze weer... en weer... en weer...
hahahaha PRACHTIG!!!!!

oh ja... oké zegt ze ook!!
Groetjes Debby mv B'Elanna

heeej
ja niet te geloven he.... dani zegt ook nog was ik vergeten ke... dat houd in drinken;) haha hij word met de dag wijzer en moet nu gaan oppassen wat ik zeg..
xxxx

jeetje, super zeg! Ongelofelijk dat het bij sommige kids zo snel gaat! die van mij die zegt van alles "lililili, diedeldiedeldiel, mamamamamam (hij weet nog van niks) en dedededede (Turks voor opa)" Kortom, hij brabbelt nog een eind weg!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan