A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ik wil even iets kwijt, en waarop ik erg trots ben, maar wat ook bijna niet te geloven is!
Mijn zoontje zei precies toen hij 8maanden werd 03.08.2007 en dag erna wat woordjes.
die,hebbe,paa.pa , kijke,bah,eten!!
daarvoor kon hij al ja zeggen en heeej..
hij kan nu al..
zelfstandig zitten, kruipen, lopen aan de hand, zelfstandig staan aan de tafel of bank en ploft hij zich op de grond op zn kont als hij het beu is..
kan zich eigen optrekken aan alles.. o.a bedje en de box..
dat was het wel zo'n beetje...
is het bij jullie ook zo snel?
Ik vind het niet te geloven!!! en dit is echt geen toeval met woordjes hij blijft het herhalen ook met eten.. ik maak een boterham voor dat ik het in zn mondje wilt stoppen kwekt hij heel snel ETEN! echt niet te geloven.. maar ben echt trotss!!
veel liefs,
Manuela en Dani
www.djukkiej.beebiesite.nl
Ik wil even iets kwijt, en waarop ik erg trots ben, maar wat ook bijna niet te geloven is!
Mijn zoontje zei precies toen hij 8maanden werd 03.08.2007 en dag erna wat woordjes.
die,hebbe,paa.pa , kijke,bah,eten!!
daarvoor kon hij al ja zeggen en heeej..
hij kan nu al..
zelfstandig zitten, kruipen, lopen aan de hand, zelfstandig staan aan de tafel of bank en ploft hij zich op de grond op zn kont als hij het beu is..
kan zich eigen optrekken aan alles.. o.a bedje en de box..
dat was het wel zo'n beetje...
is het bij jullie ook zo snel?
Ik vind het niet te geloven!!! en dit is echt geen toeval met woordjes hij blijft het herhalen ook met eten.. ik maak een boterham voor dat ik het in zn mondje wilt stoppen kwekt hij heel snel ETEN! echt niet te geloven.. maar ben echt trotss!!
veel liefs,
Manuela en Dani
www.djukkiej.beebiesite.nl