niet te harden!!!

nou ik ben al dagen niet te harden..
heb af en toe zooon medelijden met mn vriend! die moet het maar allemaal aanhoren..
vrijdag op controle geweest en mijn bloeddruk was nu 135/85 dus weer goed zolang die niet boven de 90 uitkomt!
ook voelde de kleine groot zat aan.en klopte het hartje perfect..
hij is zelfs al n beetje ingedaald,dus dat komt ook helemaal goed!
even flink zitten klagen over mn bekken en rug,maar moet het nog even uithouden zei de gyn.ik hoef pas weer over 2 weekjes op controle omdat mn bloeddruk iets gezakt was.dus dat is allemaal positief!!! oja door mn harde buiken moet ik NOG rustiger aandoen..naja vraag me af wat dat inhoud,hele dag op bed liggen ofzo ?!

maar dan kom ik thuis en begint het weer..pijn,pijn,pijn! de nachten zijn kort en pijnlijk,ben altijd blij als het ochtend is..
maar ben zo uitgeput dat ik niet te harden ben..
ik herken mezelf gewoon helemaal niet terug! dat vind ik helemaal frustrerend..
ik denk maar altijd nog even...nog een paar weekjes,maar damnnn! wat duren die lang zeg!!!

nou sorry voor het klagen (alweer!) moest het even kwijt!

liefs kim 31,6 wkn

Ik begrijp je kim!!!!!
het is ook niet niks zwanger zijn,voor de 1is het wat makkelijker dan voor een ander,ikzelf dat weet je inmiddels heb ook veeeeeeeeeeeeeeel klachten deze keer!
Ik voel me soms net een oud wijf!
Maar ja net als je gyn al zei,ff volhouden nog .
En in bed liggen is zo,n gek idee nog niet,alleen je zit met jari natuurlijk,maarre als hij naar school is zou je kunnen liggen natuurlijk tv kijken ,boek lezen internetten,slapen.
[dat zijn de dingen die ik doe als ik in bed lig]
Het enigse voordeel deze zwangerschap is,dat ik geen nieuwe straie heb gekregen!!!!!!!!!!!!!
Voordeel van wat ouder zijn,je huid is soepelder!
nou heb ik toch wat!!!!hahaaaa
Nou enne klagen hoort erbij,klaag maar raak!
sterkte!
xxx
Bianca

Wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt, dan duren de weken idd super lang

Ik hoop voor je dat je snel weer wat beter slaapt, want dit hou je niet vol zo

Heel veel sterkte

klaag maar lekker hoor, hier zijn tenminste mensen die het snappen!
Ik ben gelukkig (nog) niet uitgeput, maar wel flink moeen ja, die harde buiken he, ik kreeg ook ta horen dat ik het dan nog rustiger aan moet doen (de volgende die dat tegen me zegt die krijgt me toch een ram tegen zijn/haar....)
jaja, rustiger aan, ik doe ook al de hele dag niks, en ik wil zo graag een hoop doen, maar ja, GRRRRRRRRRRRRRR
Jij ook succes ermee, we gaan gewon nog ff door, en dan doe we straks gewoon net alsof het allemaal peanuts is geweest ;)

Terug
Bovenaan