niet te harden

het is gewoon niet te harden..

zo als jullie weten moet ik rust houden..
maar ow die nesteldrang gisteren en vandaag is het een drama.. ik kan wel janken en die handen kriebelen zo hard en het lijkt wel of me ogen elk klein stofje zien..

en zelf de hond lijd er onder want me man moest hem van mij wassen gisteren.. :$

hoe staat het bij jullie?

hahaha sorry hoor, zag al een hond in bad met van die zielige oogjes die kijken van... waarom word mij dit aangedaan...?

Meid, probeer een boek te pakken o.i.d. zodat je word afgeleid want anders word je er helemaal gek van,

Liefs Marina

Oh ken het..... sinds ik niks meer mag doen, zie ik ook overal stof en dingen..... word alleen maar erger... komt omdat je graag alles goed voor elkaar witl hebben voor als de kleine komt... :D

Idd goed boek pakken.... of een dvdtje kijken afleiding zoeken daarvoor.... :D

Rustig aan!

afleiding zoeken idd anders wordt iedereen gek maar herken je gevoel wel, manlief hier ook de klos hoor want door bekkenklachten mag ik ook niet teveel tillen en tja als ik het toch doe betaal ik de prijs. maar heb ondertussen elke la en kst etc wel aangepakt dus ga nu vooral uitrusten, hoop ik.

ik had zo net ook lekker wat te doen ik had gisteren 2 nieuwe mandjes en een lading nieuwe kledinghangers besteld en dat was zo net geleverd dus heb de kast en plank opnieuw ingericht op de babykamer..

heb ook nog een kleinigheidje voor me man.. we hadden namelijk afgesproken dat we niets zouden halen voor elkaar met Valentijnsdag maar de schat kwam met een bos rozen thuis en ik had niets dus vond het niet eerlijk nu heb ik sokjes gekocht voor de kleine met i love papa in marine blauw.. even een kleinigheidje vond ze zo schattig..

ben benieuwd wat hij vanavond zegt als hij ze uitpakt hihi

Terug
Bovenaan