niet tegen potjes kunnen.

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden

heb even een vraag sverre nu 7 maanden en 3 weken kan niet tegen potjes van welk merk dan ook groente of fruit maakt niet uit. dan is het brullen en veel huilen en helaas weer veel spugen.

welke kindjes hebben hier nog meer last van? en waar komt het door denken jullie? of is jullie ervaring. dus ga nu helemaal maar aan de slag met koken en bakken.

hoor het graag. doei doei lucy

Hoi Lucy,

heb je al advies gevraagd bij het CB of kinderarts? Je zou ook op consult kunnen gaan bij een natuurarts (

www.natuurarts.nl

) of chiropractor / manueel therapeut. Er is vast een reden, waarom je kindje de potjes niet kan verdragen. Ik zou niet te lang aanmodderen, maar op zoek gaan naar de oorzaak.
Sterkte ermee!

Groetjes, Marijon

Ik zou inderdaad ook professionele hulp zoeken. Ik denk dat er in potjes ook toevoegingen zitten om ze goed te houden, zoals citroenzuur oid. Zelf koken is denk ik de enige oplossing nu. en natuurlijk uitzoeken waar ze niet tegenkan.

Hoi Lucy,

Kan van alles zijn, ik kookte destijds alles zelf. In de potjes zit bijvoorbeeld tomaat (uitslag enz.), toevoegingen zoals uipoeder (darmpjes), selderijen en andere toevoegingen. Zelf koken is net zo makkelijk, alleen lijkt het in het begin een heel gedoe.

Suc6

Kirsten

hoi meiden

dank jullie wel voor de reactie's ben gister bij het cb geweest en ga nu binnen kort hooperlijk al volgende week naar een diatisten voor sverre. ze vond het ook nog geen goed idee om met brood te beginnen dus daar wachten we nog effen mee.

hooperlijk dat er wat uit komt.

hij was lekker gegroeit 8600 en 71 cm

nou doei doei lucy

Terug
Bovenaan