niet tegen potjes kunnen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

na weken tobben met  fruit en groente potjes zijn we hier tot de conclusie gekomen dat samir er niet tegen kan.
iedere keer als hij een paar dagen potjes heeft gehad krijgt hij rode en pijnlijke billen.
dan stoppen we weer een paar dagen ermee en dan verdwijnt het weer.
iedere keer als hij dan weer gewoon een potje krijgt is het het zelfde verhaal.
nu ben ik uiteindelijk maar vandaag begonnen met zelf prakjes te maken.

nu is mijn vraag komt dit jullie bekent voor.

groetjes saloua

Hallo

Hier ook een ventje die er niet tegen kan ...

Hij krijgt geen rode billen , maar heeft echt last van maagzuur oprispingen ...

Nu maakte ik al vanaf begin vers eten , maar leek me ook wel makkelijk dat als ik weg ga een potje mee te nemen .

Maar helaas

Groetjes van anna

Hoi,

Mijn dochter krijgt alleen maar versgemaakte prakjes, omdat ik zelf wel ernstige allergieen heb. In potjes zitten vaak nog toevoegingen, zelfs al bij de eerste hapje banaan en wortel bijvoorbeeld.

Ik heb veel aan de site www.babyallergie.nl gehad. Hier staat hoe je voedsel moet introduceren, met welke voedingsmiddelen, en welke vaak een reactie geven.

Echt de moeite waard om hier even te kijken!

Groetjes.

Hier nog een dochter die niet tegen potjes kan.

Onze dochter mag maar een beperkt aantal groenten en fuit, wegens verschillende allergien.

Ik kook altijd voor ongeveer 2 weken tegelijk. Dus een pan aardappelen en drie pannetjes groenten. Alles zonder zout. Dan per groente een aantal potjes maken met aardappeltjes. Ik doe dat in gewone plastic wegwerpbekertjes. Magnetronfolie er over en dan in de diepvries. Elke ochtend een potje uit de diepvries pakken. Heel simpel eigenlijk en prima te doen.

Fruit maak ik wel elke dag vers, maar dat is weinig werk.

Misschien heb je hier wat aan.

Terug
Bovenaan