Niet uit de fles drinken

Onze dochter is nu 7 weken. tot nu toe heb ik steeds borstvoeding gegeven. Anderhalve week geleden zijn we een flesje gaan proberen. Tot nu toe is het pas 1 keer gelukt ( bij oma en 100cc in 1 uur). Maar verder geen succes. Ze drinkt niet uit het flesje. Wie heeft er nog tips!
 
hoi hoi een vraagje wat voor flesje gebruik je ervoor ik heb bij beide van mijn dochters een aventfles gebruikt aangezien de speen het meeste lijktnop    als van de tepel mijn eerste dochter heb ik 5 maanden kunnen geven en bij mijn tweede die nu 6 maanden is moest ik al stoppen met 4 wk ivm spruw dus ik moest overstappen op de fles want de borst wilde niet eerste wilde ze ook niet uit de kles een gewone toen de aventfles geprobeerd en die accepteerde ze wel groetjes
 
he hallo,

Mijn dochter had ook moeite met de fles. Zij dronk eerst uit een aventfles. Ik ben later overgestapt naar de difraxfels en dat ging wel heel goed. gewoon blijve proberen en ik hoop voor je dat het lukt.
 
quote: jacq12 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2005 15:28:54'));

Onze dochter is nu 7 weken. tot nu toe heb ik steeds borstvoeding gegeven. Anderhalve week geleden zijn we een flesje gaan proberen. Tot nu toe is het pas 1 keer gelukt ( bij oma en 100cc in 1 uur). Maar verder geen succes. Ze drinkt niet uit het flesje. Wie heeft er nog tips!



Hoi,

Danique dronk in het begin ook alleen maar uit een kromme difraxfles, met een S speen. Aventfles wou ze niet uit drinken.....nu ze 8 maanden is gaat het drinken juist met de aventfles met 3 standen speen beter.
Ik zou gewoon wat flessen uitproberen de hema schijnt ook goede te hebben. Of geef het haar eens te spelen (weet niet hoelang je dochtertje al wakker is, Danique sliep de eerste 3 maanden bijna alleen maar) dan kan ze de fles een beetje onderzoeken.

Maaike mama van Danique 15-02-05
 
Hoi,

Mijn dochtertje heeft tot ze 5 maanden was de fles geweigerd. We hebben van alles geprobeerd; verschillende spenen, andere mensen de fles laten geven, de fles geven als ze slaperig is etc. Niets hielp, ze wilde alleen borstvoeding. Het was bij ons een kwestie van volhouden.Uiteindelijk heeft ze, op de verjaardag van m'n man!, de fles geaccepteerd.
Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan