hoi mama's,
Onze kleine meid is nu 9 weken en ik geef volledig bv.
Ik ben fulltime moeder, maar ben sinds een tijdje toch aan het kolven om een voorraadje aan te leggen voor als ik een keer weg moet.
We proberen ongeveer 2 a 3 keer in de week of ze uit de fles wil drinken, maar dit wil maar niet lukken!
Heb al allerlei tijden geprobeerd; voor een voeding, na een voeding, tijdens een voeding,
tussen twee voedingen in... Ze kan het niet en gaat kokhalzen en uiteindelijk huilen.
Onze zoon, nu 5, heeft destijds nooit uit een flesje gedronken en daar hadden we zo'n spijt van dat we het niet vaker geprobeerd hebben... Ik kreeg hem niet van de borst af...
Uiteindelijk zijn we met 10 maanden gaan lepelen.
Dit willen we nu natuurlijk gaan voorkomen, maar het lijkt wederom geen succes.
We hebben flesjes en spenen van Avent.
Meestal proberen we om haar zo'n 40 cc te laten drinken, maar ze krijgt niet meer dan 20cc naar binnen.
Ik wil minstens een jaar bv blijven geven, maar het zou toch wel fijn zijn
als ik het een keer uit handen kon geven!
Wie heeft er tips?
groetjes Linda
Onze kleine meid is nu 9 weken en ik geef volledig bv.
Ik ben fulltime moeder, maar ben sinds een tijdje toch aan het kolven om een voorraadje aan te leggen voor als ik een keer weg moet.
We proberen ongeveer 2 a 3 keer in de week of ze uit de fles wil drinken, maar dit wil maar niet lukken!
Heb al allerlei tijden geprobeerd; voor een voeding, na een voeding, tijdens een voeding,
tussen twee voedingen in... Ze kan het niet en gaat kokhalzen en uiteindelijk huilen.
Onze zoon, nu 5, heeft destijds nooit uit een flesje gedronken en daar hadden we zo'n spijt van dat we het niet vaker geprobeerd hebben... Ik kreeg hem niet van de borst af...
Uiteindelijk zijn we met 10 maanden gaan lepelen.
Dit willen we nu natuurlijk gaan voorkomen, maar het lijkt wederom geen succes.
We hebben flesjes en spenen van Avent.
Meestal proberen we om haar zo'n 40 cc te laten drinken, maar ze krijgt niet meer dan 20cc naar binnen.
Ik wil minstens een jaar bv blijven geven, maar het zou toch wel fijn zijn
als ik het een keer uit handen kon geven!
Wie heeft er tips?
groetjes Linda