niet veel klachten maar ook niet ong.

A

Anoniem

Guest
Hé dames,

Kunnen jullie me helpen. Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd maar heb ook nog niet veel klachten. Het ontpillen heb ik inmiddels achter me gelaten en was tot nu toe zelfs elke keer een dag te vroeg. Nu dus niet......

Wil eigenlijk graag morgen (valentijnsdag) testen maar eigenlijk durf ik het ook nog niet zo goed omdat ik geen negatieve test wil

Wat denken jullie? Kan het wel als je bijna geen klachten hebt?

Ik houd jullie op de hoogte. Hoe gaat het met de andere meiden die nog op het wachtbankje zitten?

groetjes,
Hunternl

ik zit ook in hetzelfd schuitje als jij.. alleen bij mij zou het nog wel te maken kunnen hebben met het stoppen van mijn anti conceptie.. (dit is ronde 1 na het verwijderen vna mijn mirena)

Maar gisteravond getest en negatief.... maar ook nog steeds geen rd's...
Ik heb wel vage klachten hoor, buikpijn, pijnlijke borsten, en vreselijk moe.....

maar ja nog maar even afwachten... ben vandaag 5 dagen overtijd....

liefs gridje

Hai!!
Het zou heel goed kunnen hoor.. Er zijn veel vrouwen die aan het begin van de zwangerschap nog niet of nauwelijks iets voelen!! Ik zou gewoon lekker testen morgen, ook al is de test wel negatief dan heb je toch zekerheid en kun je jezelf weer opmaken voor de volgende ronde.. Maar wie weet krijg je wel een heel mooi valentijnscadeautje morgen!! 4 dgn overtijd is wel erg lang, dus dat is een goed teken toch??  Bij mij zelf is het andersom.. heb allerlei klachten en morgen is mijn NOD.. ik heb vanmorgen al getest maar die was negatief!! Ik weet dat ik iets te vroeg heb getest maar dan zou je nu toch wel een licht streepje moeten zien?? Hebben jullie hier ervaring mee?? Wat een twijfels allemaal heh hahaha..

He Hunternl!
Ik zat geloof ik tegelijk met jou op de wachtbank maar bij mij al 3 dagen te vroeg gekomen!!!! En nu al weer weg.....
Maar wil je morgen niet een test doen? Het kan ook dat de klachten pas later komen, is bij iedereen natuurlijk anders. De een heel veel last en de ander niet! Maar als jij zegt dat het te vroeg is doe je het oals je een week overtijd bent.
Natuuuuuuuuuuuuurlijk zijn we allemaal heel nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!!
Laat je het weten?
xie maantje

Hi Maantje,

Bedankt voor je reactie. Helaas gister een beetje bloed aan het wc papiertje en vandaag nog niet echt veel  maar daarom nog maar niet getest. Ik denk dat de rd's er toch aan komen.
Baalde wel heel erg (eigenlijk nog wel). Zowel mijn ouders als mijn vriend zijn ouders zijn niet makkelijk zwanger geworden en ben dus best bang dat het bij mij niet goed komt. Op zich heb ik nog niet te klagen hoor want wij zijn  nog geen jaar bezig, maar toch houd je dat wel in je achterhoofd.
Voor jou ook balen maar wel prettig dat je er niet op hoefde te wachten en meteen weet waar je aan toe bent. Had ik inderdaad ook steeds en nu was ik ineens wel te laat.
Ben jij al lang bezig om zwanger te worden?

groetjes,
Hunternl

He Hunternl!
Ja was eigenlijk een klein klapje in mn gezicht dat dit ook nog kon gebeuren, was de eertse keer dat ik zo vroeg was...en had er geen rekening mee gehouden...maar we zijn nu aan ronde 8 toe. Tot deze keer had ik iedere maand netjes cyclus van 28 dagen en ook op de dag zelf dat ik ongi zou moeten worden. Klein beetje van slag dus maar we gaan er weer voor hoor!

En bij jou? Hoeveeltste ronde?
Ga deze maand ook met ovutesten beginnen, doe jij al?
xie maantje

He enne er kan nog van alles gebeuren he? Dus nog even niet treurig zijn!!!

Hoi Maantje,

Dank je wel voor je erg lieve berichtje. Eigenlijk heb ik nog niets te zeuren, zit pas in ronde 5. Rd's zijn er nog niet , dus toch nog spannend maar denk dat het wel een voorloper is geweest en dat ik dit keer gewoon heel laat ben. Had dacht ik wel mijn ei gevoeld op de goede dag, maar ja....

Ben nog niet begonnen met ovu testen maar zit er inderdaad ook aan te denken. Laat je me weten hoe het gaat? Zijn ze niet erg duur? Ik vind het zo jammer om er veel geld aan uit te geven eigenlijk.
Ik houd je op de hoogte maar denk dat vandaag of morgen de rd's er wel zullen zijn. Ik blijf positief hoor! Op naar de volgende ronde!!! Het is alleen dat ik me gewoon soms best zorgen maak (ik weet moet je niet doen, maar toch....).

groetjes,
Hunternl

Terug
Bovenaan