A
Anoniem
Guest
hoi allemaal
ik kan niet al te veel vertellen als dat ik moet wachten op een echo en dat is pas de 22st sept.
ben wel benieuwd.
er zijn bij mij 2 eitjes terug geplaats en krijg dat pas de 22ste te horen hoeveel er zijn blijven zitten in zit nu al te fantaseren op een tweeling, ben heel tevreden met 1 baby maar ja als het er twee zijn is dat ook heel mooi.
ik heb verder niet zo veel klachten als dat ik nog steeds pijn in mn borsten heb en veel moe en op moment veel haaruitval (ik weet alleen niet of dat van mn zwangerschap kan zijn, weet iemand dat)
maar dat neem ik er graag bij.
lill ik duim voor je meid.
selma
ik kan alleen maar zeggen sterkte want woorden schieten me tekort.
phoebe
v harteeeeeeeeeeeeeeeeeee en geniet er van samen met je man/vriend.
es
met hopen is niets mis.
ik duim voor je meid.
biaggi
ik heb daar ook last van dat ik bijna niet op het forum kan komen, heel irritant.
voor alle zwangeren onder ons van HARTEEEEE.
voor alle klussers ga er voor.
voor alle die de ongi weer hebben op naar de volgende kans.
gr allemaal hartje
ik kan niet al te veel vertellen als dat ik moet wachten op een echo en dat is pas de 22st sept.
ben wel benieuwd.
er zijn bij mij 2 eitjes terug geplaats en krijg dat pas de 22ste te horen hoeveel er zijn blijven zitten in zit nu al te fantaseren op een tweeling, ben heel tevreden met 1 baby maar ja als het er twee zijn is dat ook heel mooi.
ik heb verder niet zo veel klachten als dat ik nog steeds pijn in mn borsten heb en veel moe en op moment veel haaruitval (ik weet alleen niet of dat van mn zwangerschap kan zijn, weet iemand dat)
maar dat neem ik er graag bij.
lill ik duim voor je meid.
selma
ik kan alleen maar zeggen sterkte want woorden schieten me tekort.
phoebe
v harteeeeeeeeeeeeeeeeeee en geniet er van samen met je man/vriend.
es
met hopen is niets mis.
ik duim voor je meid.
biaggi
ik heb daar ook last van dat ik bijna niet op het forum kan komen, heel irritant.
voor alle zwangeren onder ons van HARTEEEEE.
voor alle klussers ga er voor.
voor alle die de ongi weer hebben op naar de volgende kans.
gr allemaal hartje