Niet verder en geen tweeling ;)

Nou vandaag bij de echo geweest! Wonderlijk!!!
Ik ben volgens de echo 6 weken en 2 dagen....bijna een week korter dan wij zelf dachten dus!! En het is er 1, haha!

We hebben natuurlijk wel gevraagd waar die hoeveelheid HCG vandaan kwam dan (want ik heb mijn 1e test waarvan de uitslag binnen 5 seconden in beeld kwam dus al 1 week na de bevruchting gedaan, hihi)....het antwoord hierop was dat als je veel placenta aanmaakt je ook meer HCG produceert!! Als je veel placenta aanmaakt is dat goed voor de innesteling van je kindje!

De echo heeft ze uitwendig kunnen doen....ons lieve kleintje kwam gelijk in beeld en is nu 6 mm.....wat kleieieieiein!! Het hartje kon ze goed zien kloppen en het zag er goed uit!

Heerlijk om het prille leventje even te hebben gezien! Om de bevestiging, de nieuwsgierigheid en het wondertje!!

Ben nu uitgerekend op 4 april, maar blijf hier nog wel ff hangen totdat er een mamaclub april is!
Nog wat leuks......6 weken en 2 dagen geleden was ook de verjaardag van mijn man ;)

Liefsss

Wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Dus een week korter dan jullie zelf dachten??
En dus toch maar 1 kindje. Nou ja wel goed dan dus dat je zoveel hcg hormoon produceert toch??
Het alle belangrijkste en mooiste is gewoon dat het allemaal goed was. Indd wel graapig dat het ook de verjaardag van je man toen was.
Geniet er maar lekker van.

Lief marielle

Zo'n mooi verjaardagskado voor je man! haha

Maarre wat jammer nou dat je ons moet verlaten.
We kunnen ook net doen alsof we niet weten dat je in maart uitgerekend bent. haha

Harstikke fijn dat je nu meer zekerheid hebt. En je kan nog steeds nu maart mamma worden. Maarja ik kan ook een februari mamma worden, ik ben 6 maart uitgerekend. Dus je weet het niet!

Groetjes Linda

Gefeliciteerd met je goede echo! Dat alles goed is, is idd het allerbelangrijkste. Misschien beval je gewoon in maart, veel maakt t niet uit.
Geniet ervan!!

x Taraneh

Gefeliciteerd met je echo, fijn dat alles goed is, idd fijn he om dan de bevestiging te zien en het hartje te zien kloppen

Het is zeker nog klein zeg, bij mij is het nu 2,88 cm

Die mannen willen ook allemaal hetzelfde voor hun verjaardag ;)

Wel jammer dat het geen tweeling is, maar super dat het hartje goed klopt! Wat een opluchting moet dat zijn. Nu kun je er lekker van genieten met minder zorgen!

Ben jij helemaal niet misselijk met zo veel hcg?

Terug
Bovenaan