niet veroordelen

Laten we de vrouwen niet veroordelen die een keer vreemd zijn gegaan.
Je kunt heel makkelijk zeggen dat het je niet overkomt en dat je het nooit zal doen, maar zeg nooit nooit.

Ik ben nooit echt vreemd gegaan, maar het is er wel een keer bijna van gekomen. Het begon met spannende gesprekken voeren over seks, en toen wilde hij een keer komen voor meer. Ik heb het toen tegen gehouden omdat ik wist dat ik er ontzettend veel spijt van zou krijgen. Ik heb het mijn man wel eerlijk verteld. Hij is blij dat ik niets met hem heb gedaan, zelfs niet gezoend. Maar... toch voel ik me nog steeds heel heel dom en schuldig over het feit dat ik er wel over heb gefantaseerd met hem. Ik heb er dan ook ontzettend veel spijt van.

Maarre... Je kunt zeggen wat je wilt of je het gelooft of niet: Ik hou echt heel veel van mijn man. En ik ben blij dat ik het juist eerlijk heb verteld.

Trouwens het was heel heel in het begin van de zwangerschap voorgevallen (toen ik zelf nog niet wist dat ik zwanger was!) ik moet zeggen dat het volgens mij bij mij ook heel erg aan de hormonen lag, want ik werd van het minste of geringste opgewonden! Ik dacht alleen aan seks.
 
Dat is waar. Ik was en ben ook een grote wandelende hormoonmassa die meer aan seks denkt dan anders. Daarnaast veroordeel ik ook niemand, vind alleen dat je goed moet nadenken waarom het is gebeurd. Ik zeg ook nooit nooit, maar moet er gewoon zelf niet aan denken om het met een ander te doen. Tuurlijk kom je soms wel heel aantrekkelijke exemplaren tegen, maar ik denk dan altijd: stel dat het andersom is. Hoeveel pijn zou ik dan wel niet hebben. Dan wil je echt niet meer. En voel je wel echt wat voor dat exemplaar. Nou nee, het is alleen maar lust.
 
even een reactie van mij als man. het vreemde gevoel in mij zegt me dat er iets mis is in onze relatie. letterlijk is dit niet zichtbaar en toch voel ik me gekwetst en benauwd door het gevoel wat ik bij me draag. ik wil verder met mijn leven en dit keer zonder leugens. een nieuwe start misschien of een snelle verlossing van de kwelling van dit gevoel. het duurt te lang ik kan niet meer, ik wil niet meer. ik voel me in stukken gescheurt worden. waar komt dit vandaan, wat heb ik misdaan. mijn vriendin is vreemd gegaan, en ik maar denken dat ik de persoon was die gek was geworden. nog even langer de leugen voorhouden en ik had me van kant gemaakt. om er vervolgens achter te komen dat de dood zijn intrede al had gedaan. de relatie die ik had was gebaseert op een leugen die ik zo graag wou geloven dat ik mijn leven niet meer zeker kon zijn. een nieuw begin is de enige manier om verder te kunnen gaan. in mijn geval was de leugen te lang door gegaan dat het nieuwe begin met deze vrouw niet meer mogelijk was.
 
Ik vind het prima hoor, als je alleen maar seks denkt maar...je hébt toch een man?! Of is het zo erg dat je over de eerste de beste andere vent heen wil ofzo?
 
sjonge, sjonge wat een gezeur over vreemd gaan zeg!!
doe dat lekker op een andere site, volgens mij is dit een zwangere forum en niet een vreemd gaan forum!!!!
 
Terug
Bovenaan