niet verwacht..., maar toch nog misselijk!

Hoi meiden,

Ik heb er de vorige twee zwangerschappen helemaal geen last van gehad, maar nu ben ik toch de hele dag door licht misselijk. Niet zo erg dat ik moet overgeven, maar erg genoeg om me helemaal niet lekker te voelen. Het gekke is alleen dat als ik wat eet het voor even over is, maar na een minuut of 10 is het misselijk gevoel alweer terug! Dat is natuurlijk balen, want voor je het weet eet je de hele dag door! Heel fijn, want dan wordt ik natuurlijk uiteindelijk als een tonnetje!!!
Hebben jullie dat ook?

Wat ik de vorige keren ook niet heb gehad is dat ik sommige dingen echt niet meer kan verdragen, maar dat weet ik pas zodra ik en hap heb genomen! Zaterdag gingen mijn man en ik lekker uit eten... alles ging goed, to het hoofdgerecht. Ik had kabeljauwfilet gekozen (wat ik dus normaal echt heerlijk vind). Ik nam 1 hap... en ik werd me een partij misselijk!!! Dat heb ik dus niet verder kunnen eten, echt heel maf... herkennen jullie dat?

Groetjes, Michele (7 weken, 2 dagen)

hoi Michele,

echt misselijk ben ik niet, wel misselijk van de honger!!!!!! Heb echt de hele dag door honger. Dus eet ik anders wordt ik misselijk. En als ik geen honger heb (meestal 's avonds) dan eet ik niets meer. Ik heb vooral zin in rundvleessalade, hmmm en brood crackers, ei (heb net het laatste beetje chineesop met satesaushmmm. Kan ik er weer even tegen. Ga ik echt aankomen gooi ik er wel de rem op. Ik denk maar zo mijn lichaam zal het wel nodig hebben. Of is dit erg naief?

Mijn vriendin vertelde dat toen ze zwanger was ze ineens heel erg veel zin in fruit had. Daar had ik nog een beetje op gehoopt maar nu ruim 6 weken zwanger denk ik niet dat dat gaat gebeuren. Was wel een stuk gezonder geweest.

Heel veel succes en sterkte met het eten.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan