niet verwacht, toch gebeurd: Tanja genomineerd

A

Anoniem

Guest
Net tot mn verbazing gezien dat Tanja toch genomineerd kan worden. Mij benieuwen hoe Talpa nu met de stemmen van de kijkers om zal gaan. Kan me nauwelijks voorstellen dat ze haar ongeveer een week voor de geplande bevalling eruit laten stemmen....

Vind het best moeilijke keuze tussen de huidige genomineerden: Linda, Rob en Tanja.

Vond Linda echt bizar deze week met Roel. Natuurlijk hebben ze allebei schuld, maar eerst janken nadat ze de eerste keer (ook dronken) met Roel had gezoend en dan nu weer gewoon doen. En zo bezopen was zij volgens mij niet eens. En dan die opmerking dat Dido maar op dr man moest letten omdat ze em anders af zou pakken....
Rob is ook bizar irritant bezig en aan Tanja heb ik me tot vorige week alleen maar geergerd. Maar deze week, moet ik eerlijk toegeven, viel ze erg mee. Maakt dat de vorige weken goed????

het zal mij benieuwen in ieder geval. Ga weer lekker kijken volgende week.
Van mij mogen ze eigenlijk op dit moment alle drie weg.

Danielle

eindelijk nog een bigbrother-kijkster haha,

ja ik vond het ook verassend dat tanja genomineerd is, maar anders viel het natuurlijk ook teveel op....als niemand op haar zou stemmen...
ik moet zeggen ze is inderdaad ietsje minder irritant geworden en eigenlijk wil ik ook wel dat ze er in blijft want daar ben ik weer te nieuwsgierig voor..hoe zullen ze dat aanpakken enz.
rob en linda:beide irritant....moeilijke keus....
vind linda toch net iets irritanter eigenlijk...
dus mijn mening:linda eruit!

liefs leetje

Terug
Bovenaan