A
Anoniem
Guest
maar wel zwanger!!!! helemaal niet op gerekend omdat we niet bewust en op de juiste dagen klussen aangezien we in juni gaan trouwen! Maar ik ben dus toch zwanger, dus dit kindje wil heel graag bij ons horen!!! Tis nog heel pril, pas 4 weekjes en we houden het voorlopig ff stil aangezien ik al keer een MK heb gehad, dus blijft nog even spannend!! Mocht alles goed blijven gaan dan zijn we rond 17 oktober uitgerekend.
Ik heb werkelijk nergens last van alleen meer plassen, verder geen zere borsten, niet misselijk, geen buipijn enz. kortom niks, daarom geloofde ik de test ook niet hahahahah, maar er staat toch echt een streep, wel licht maar goed zichtbaar. heb eigelijk ook pas over 2 dagen mijn NOD en dan test ik nog eens.
Justin is nu 10 maanden en is dan 1,5 mocht alles goed blijven gaan.
Duimen jullie voor me dat het goed blijft gaan???
liefs van sweety
Ik heb werkelijk nergens last van alleen meer plassen, verder geen zere borsten, niet misselijk, geen buipijn enz. kortom niks, daarom geloofde ik de test ook niet hahahahah, maar er staat toch echt een streep, wel licht maar goed zichtbaar. heb eigelijk ook pas over 2 dagen mijn NOD en dan test ik nog eens.
Justin is nu 10 maanden en is dan 1,5 mocht alles goed blijven gaan.
Duimen jullie voor me dat het goed blijft gaan???
liefs van sweety