Niet verwacht!!

A

Anoniem

Guest
maar wel zwanger!!!! helemaal niet op gerekend omdat we niet bewust en op de juiste dagen klussen aangezien we in juni gaan trouwen! Maar ik ben dus toch zwanger, dus dit kindje wil heel graag bij ons horen!!! Tis nog heel pril, pas 4 weekjes en we houden het voorlopig ff stil aangezien ik al keer een MK heb gehad, dus blijft nog even spannend!! Mocht alles goed blijven gaan dan zijn we rond 17 oktober uitgerekend.
Ik heb werkelijk nergens last van alleen meer plassen, verder geen zere borsten, niet misselijk, geen buipijn enz. kortom niks, daarom geloofde ik de test ook niet hahahahah, maar er staat toch echt een streep, wel licht maar goed zichtbaar. heb eigelijk ook pas over 2 dagen mijn NOD en dan test ik nog eens.
Justin is nu 10 maanden en is dan 1,5 mocht alles goed blijven gaan.
Duimen jullie voor me dat het goed blijft gaan???

liefs van sweety

Hey Sweety,

Wauw wat een verrassing zeg harstikke leuk voor je zeg proficiat!!!
Zo zie je maar dat het zomaar raak kan zijn haha!!!
Nou das toch mooi om in juni te trouwen en dan in oktober een mooi wondertje te krijgen!!!
Geniet ze meid en tuurlijk is het spannend!!!
Hou je ons nog op de hoogte!!!!

Dikke knuffels van ons Sandy en Jessica

nou, ik heb toch 2 volle dagen van mijn zwangerschap kunnen genieten....tis alweer voorbij, heftige buikpijn, bloed = ongesteld.
Dus het was helaas weer niet goed, niks aan te doen das de natuur...wel heel jammer natuurlijk ben wel bedroefd, maar ja...
Volgende keer hopelijk beter!We moeten nog even door oefenen! Dus ik was weer terecht bang. Baal wel dat ik altijd gelijk heb met mijn gevoel...zucht...
maar aan de andere kant wel goed natuurlijk dat ik mijn lichaam zo goed ken!

In ieder geval bedankt Sandy!! hopelijk de volgende keer beter!!! Alweer 2 miskramen gehad pffffffffff....

hoe gaat het met jessica en de voorbereidingen voor jullie huwelijk??

liefs sweety

Ach meid, wat een teleurstelling. En verdorie de tweede keer al.
Sterkte

Héééééé meissie!

Was alweer hele poos niet geweest en dacht - even kijken hoe het met jou en Sandy gaat. Zit ik eerst bij dit berichtje helemaal wild van enthousiasme te springen op mijn stoel - joepie geweldig enzo, en dan lees ik je vervolgberichtje....

Meissie toch, wat ontzettend balen!!!! Zó van in de wolken weer met een smak terug op aarde.   Maar de moed niet laten zakken hoor! Kin omhoog, even diep ademhalen.... Dat tweede kleintje komt, wat ik je brom! Helaas ging het de vorige keer ook zo. Positief gezien gaan we er nu dus gewoon voor dat je snel weer zwanger bent en 9 maanden later weer zo'n heerlijk hummeltje op de wereld mag zetten! Ik duim in elk geval op volle kracht door en zal je ook weer een nieuw voorraadje geven: ***** ***** ***** ***** *****   ***** ***** ***** ***** *****   ***** ***** ***** ***** *****   ***** ***** ***** ***** *****   ***** ***** ***** ***** *****   ***** ***** ***** ***** *****  

Extra dikke knuffel van T+C!

Terug
Bovenaan