niet vroeg meer wakker

onze dochter was de laatste tijd steeds vroeger wakker
tussen 5 en 6 uur kwam ze meestal al
nu hebben wij de speciale klok voor haar gekocht eentje voor kleuters/peuters die niet via cijfers gaat maar met een slapend konijntje en spelend konijntje
en ja hoor wij hadden er wijnig vertrouwen in maar het werkt echt
sinds dat ze hem heeft slaapt ze nu tot het spelende konijntje wakker is en de haan kraait
het was zelf zo een vrijdag heb ik haar wakker gemaakt en ze zei maar de haan heeft nog niet gekraait
oke het kost wel wat geld die klok maar ik heb er zeker geen spijt van dat we hem hebben gekocht.
misschien een tip voor alle moeders die ook een probleem hebben met vroeg wakkere peuters/kleuters





groetjes   evelien
 

hoi eefje. wat een goed idee. waar kun zulke klokken kopen? onze dochter is nou niet vroeg wakker maar wie weet in de toekomst kan die nog wel eens van pas komen. ik hoop dat je me iets laat weten. groetjes van rilana
 
hallo

op de volgende link kan je hem zien ,daar kan je hem bestellen via internet maar ook in de winkel die ze hebben kopen dat laatste hebben wij gedaan

http://www.hetrietje.nl/
als je de naam   Kidsleep via google zoekt zie je waar je ze nog meer kan bestellen


groetjes evelien
 
Goed idee!
Bij ons iets soortgelijks: hebben een gewone wekker gekocht maar dan met cd speler. Dus madam mag pas opstaan als in dit geval K3 begint. Werkt ook en misschien iets goedkoper.
 
Terug
Bovenaan