NIET WEER!!!!

Lieve allemaal,

Ja, je leest het goed. Niet weer! Gisteren toen ik wilde gaan douchen ontdekte ik bloederig slijm in mijn onderbroekje. Meteen de vk gebeld. Ze was erg lief, maar een vervangster van mijn eigen vk. Heeft geen echo apparaat en zei dat ik vandaag mijn eigen vk maar moest bellen. Het was afwachten.... Gisteravond was het zo goed als weg. Vanmorgen mega-misselijk, maar ook weer bloedverlies. Net mijn vk aan de lijn gehad. Vanmiddag kan ik meteen komen! Fijn, weet ik misschien waar ik aan toe ben. Na 2 miskramen word je behoorlijk onzeker van dit soort dingen. Ik hoop dat het loos alarm is. Want als dat niet zo is, dan blijft onze zoon alleen. Zoiets kan ik niet nog een keer aan. Willen jullie duimen? Dat helpt vast.

Groetjes, Kat (7 weken en 1 dag zwanger)

Kat,

ik kan me je angst echt heel goed voorstellen, ook ik had met 7 weken een flinke plas helder bloed verloren. Tegen dat ik een echo kon laten maken was het godzijdank helemaal weg en bleek alles goed te zijn.

Meid toch, ik duim echt voor je, en die misselijkheid schijnt een goed teken te zijn. In ieder geval is er met 7 weken een goede echo te maken en hoef je niet al te lang in die onzekerheid te zitten.

Meis hou je taai en we denken allemaal aan je.

Liefs
Miep

Jeetje Kat, dat is wel heel erg schrikken. Je hebt genoeg voorbeelden gehoord waarbij het wel goed ging na bloedverlies, dus hou je daar aan vast.
Ik ga in elk geval heel hard voor je duimen!
Hopelijk tot gauw, met beter nieuws.

Heel veel liefs

hoi meid

jetje wat een onzekerheid weer.. jakkie.....

ik duim heel hard voor je en hoop voor je dat het loos alarm is .. en  dat komt   vaak voor dat het loos alarm is.

meid ik denk heel erg aan je, want dit gun ik niemand

liefs tobi.

Verdorie Kat, ik hoop dat het allemaal een storm in een glas water blijkt te zijn en dat snel blijkt dat er niets aan de hand is. Ik ga heel hard voor je duimen!

Liefs, Em

He Kat,

Wat lees ik nou?????????Nee he!!!
Het is echt niet eerlijk verdeeld op deze aardkloot zeg!
Ik hoop van harte dat het reuze meevalt, 80 % van alle zwangere heeft een bepaalde periode bloedverlies, het kan dus nog 'gewoon' van de innesteling zijn.
Helaas kan ik je onzekerheid ook niet weg nemen, weet maar al te goed hoe je je nu voelt (heb zelf inmiddels 5 miskramen achter de rug).

Heel veel sterkte, hoop dat de echo je gerust kan stellen, zal heeeeeeeeeeel hard duimen

Liefs Anne

Terug
Bovenaan