Niet weer!!!

O ik moet het ff kwijt..
Ben weer zwanger hoor!! heb in de herfst weer een gaatje in mn kies gehad, daar heeft hij toen een noodvulling ingezet en dan zou hij in december-januari een nieuwe vulling zetten, met kerst was ik in 1x mn noodvulling kwijt, mega pijn en kon gelukkig de 26e meteen terecht, wortelkanaal gehad, nieuwe noodvulling en een afspraak voor een defeinitieve vulling op 3febr.
Nu valt hij er nu net weer uit!!!!! Help, als het goed is kan het geen pijn gaan doen omdat er geen zenuw meer zit, maar ik ben helemaal van slag, kan toch niet zo rondlopen tot donderdag, heb net zn assistente nog aan de lijn gehad op de valreep en ze laat hem terugbellen als ik eerder terecht kan..
Pff ik hoop zo dat dit niet weer problemen gaat geven, mag niks nemen natuurlijk, ja pcm alsof dat helpt tegen tandpijn, ik zei met de kerst al tegen hem, ik beval liever (en dat gaat bij mij niet vanzelf) dan deze tandpijn,,ieuw ben zo bang voor tandpijn,,whaha
Sorry hoor moest het even kwijt!
Liefs MJ

hahaha.... Ik ben bang voor de tandarts....
Hoop voor je dat het eerder kan... maar idd als het goed is moet je nu geen pijn gaan voelen omdat de zenuw eruit is.....

Succes en hoop voor je een pijnloos weekend...

Liefs Ann

So dat is echt vervelend so voor het weekend!!!
ik hoop dat je inderdaad pijnloos het weekend door kan en maandag al terecht kan!!
Ik ben trouwens ook bang voor de tandarts haha

liefs

nou de tandarts is heel vriendelijk, ik ben banger voor de pijn, maar das erg persoonlijk natuurlijk, misschien is die van jullie wel heel eng,,whaha
stiekem hoop ik dat hij morgen ff wat erin plakt tot donderdag, dat zou meer geruststellen!!

Hey wat K*T zeg!! Ik ben gelukkig niet bang voor de tandarts of voor de pijn, heb eigenlijk ook nooit wat dus dat scheelt!!
Het zou inderdaad fijn zijn als je morgen al geholpen kunt worden,dan ben je er ook vanaf!!!

Groetjes Anne

Hey,

Wat K*T zeg voor je! Hopelijk kan ie je er redelijk pijnloos vanaf helpen!
Onze tandarts is ook erg aardig maar ik doe het al in mijn broek voor een controlle en zei laatst van nou ik beval nog liever dan een controlle afspraak.
Haha en ik meen het ook nog brrrr het liefst zou ik niet gaan maarja een mooi gebit is ook wel wat.

Sucses morgen en donderdag!

Liefs Louise

haha :p
ik ben in de zomer vakantie tegen mijn vriend aangeklapt. en mijn voortand was al schuin afgebroken. nu is de andere hoek van dezelfde tand afgebroken gegaan. gelukkig weer niet de zenuwen. maar ik ben sinds de zomer al 4 keer terug geweest om dat stukje te maken. echt zo vervelend!
de tandarts wil foto's maken van de 2 melktanden die ik nog heb. en anders ze eruit trekken. geen van beide gaat gebeuren... ik heb zo'n angst voor spuiten echt niet normaal... ik kan al flauw vallen als ik ze zie... dus dat gebeurt niet :p en tsja de stress kan ik beter ontwijken ;)

brrr ben ook echt bang voor de tandarts, gelukkig begrijpt ze dat heel goed en houd ze er echt met alles goed rekening mee.
Maar idd mn bevalling van ons zoontje was voor mn gevoel appeltje eitje vergeleken met de tandarts.

@mj, sterkte ermee en hopelijk kunnen ze snel wat voor je doen dat ook echt werkt.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan