Niet weten hoe of wat

<p>Hey meiden </p><p>Ik ben nu half jaar gestopt met de pil</p><p>Ik zou vandaag ongesteld moeten worden weet nog niet hoe of wat kan alle kanten op </p><p>Maar ik heb zoveel zintomen het maakt me onzeker </p><p>Heb last van me borsten ze voelen zwaar aan</p><p>Al van af vorige week zaterdag last van me buik </p><p>Winderigheid </p><p>Moelijk naar de wc </p><p>Moe</p><p>Hooddpyn </p><p>Groene ontlasting</p><p>Hele opgezette buik</p><p>Wat denken jullie </p><p>Groetjes kelly </p><p> </p><p> </p>
 
Op internet dan zeg ik het ook ja op internet staat dat groene ontlasting begin van een zwangerschap kan zijn 
En met teste ik denk dat nog even moet wachten denk dat ik vandaag even afwachten mischien nog te vroeg 
 
Als je vandaag ongesteld zou moeten worden kan die heel goed positief uitslaan hoor. Er is niemand die je uitsluitsel kan geven behalve de test of een bloedonderzoek maar ik zou gewoon ff een test doen. Je kan ook bij action halen die geven vaak snel uitslag en kosten niks.
 
Als je vandaag ongesteld moet worden, is testen niet te vroeg. Genoeg vrouwen testen 5 dagen vóór de verwachte menstruatie al positief. Ik wachtte ook altijd tot mijn NOD met testen, meer om teleurstelling te voorkomen. Maar ik ben nu zwanger van m'n 3e kindje en heb alle3 de keren een positieve test in handen gehad, de ochtend ná mijn NOD. Dus morgenochtend gewoon testen met ochtend urine!
 
Groene ontlasting icm winderigheid en buikklachten kan ook heel goed een maag-darminfectie zijn. Is in ieder geval niet normaal, tenzij je afgelopen dagen veel groene groentes gegeten hebt. Als dat aanhoudt zou ik even de huisarts bellen
 
Terug
Bovenaan