niet weten waarom ze huilt

Hoi moeders,

Ik heb een vraagje, mijn dochter huilt echt heel hard de laatste twee dagen, en is ook niet meer te troosten. Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is ze heeft geen krampen want dat herken ik nu wel na een paar  extreme aanvallen (zielig). Ben ik nou zo een domme doos dat ik niet weet wat er met mijn kind aan de hand is of hebben jullie dit ook wel eens??!!  ik denk wel een over mezelf  je moet toch door hebben waar je kind om huilt, nou ik kan je vertellen na 3 maanden heb ik dat dus nog steeds niet door.

Groetjes Nancy

Hoi Hoi,

Is het niet zo dat de kleine gewoon een huiluurtje heeft. Of heeft ze die niet gehad. Want dan zou het kunnen zijn dat ze het huiluurtje heeft verlegt. En het schijnt (heb ik mij laten vertellen) dat ze met 3 mnd. weer alles gaan om gooien( regeldagen)
En anders zou ik het ook niet weten. Ik heb dan wel al en tweeling van twee. Maar ieder kind is anders. Want Phoebe heeft wel een huiluurtje en dat hadden Ginger en Mike niet. En je hoort echt wel aan het huiltje of er wel of niet iets aan de hand is.

Liefs,

Rachel

Hoi Nancy,
Blijft lastig he dat gehuil als je niet weet waarom.
Heeft ze misschien een regeldag ?
Isabel huilt vaak omdat ze honger heeft, ze krijgt borstvoeding dus dat kun je zo vaak geven als je wilt. Maar dit is bij flesvoeding vast anders...
Of misschien zit er een boertje dwars, vieze broek.
Groetjes Rene

Hi,
Mijn meisje Anisa (bijna 12 weekjes) heeft ook van die dagen gehad. Tot nu toe bleek steeds weer dat het inderdaad een flinke boer was die haar dwarszat of ze was misselijk en wist zelf niet wat ze ermee moest doen. Het is eigenlijk een kwestie van experimenteren om te kijken of je kleintje er wat aan heeft. Ikzelf heb haar op mijn schoot gezet (tuurlijk dacht ik dat ze aandacht wilde omdat ze haar moeder zo miste in haar bedje, maar nee :(, en een beetje "paardje" gereden. Dit moet je natuurlijk niet te hard doen (enthousiasme is leuk voor de kleine, maar het is de bedoeling dat het hoofdje op het rompje blijft zitten :p ). En ja hoor, daar kwam ie dan...de grote boer die dwarszat of ze spuugde een beetje. Vaak als het heel dramatisch lijkt (vooral voor jou en waarschijniljk minder voor je kleine) is het een klein iets... Nu komt het over of ik het allemaal zo goed weet, maar het is natuurlijk alleen maar een tip... Nu had ik zelf nog niets over "regeldagen" gehoord, maar dat zal ik vast ook nog gaan meemaken (?)

Hallo,

Nou als kersverse moeder ben ik nog niet zo ervaren, onze zoon is twee weken oud, maar volgens mij heeft iedere moeder ( of vader) wel eens dat ze niet weten wat er met hun kind aan de hand is. Helaas kunnen onze kinderen ons nog niet vertellen wat er aan de hand is. Wat ik begrepen van anderen en zelf ook probeer te doen is luisteren naar je instinct. Als jij het gevoel dat er iets niet goed is, moet je dat tot op de bodem uitzoeken en als jij het gevoel hebt dat er niets aan de hand is, kun je alleen maar proberen om haar te troosten.

Veel sterkte en ik hoop voor je dat het snel overgaat of dat je in elk geval snel weet wat de oorzaak van haar tranen is.

Carina

Terug
Bovenaan