Niet wetend hoever ik ben en echo geeft lege vruchtzak

<p>Hoi meiden,</p><p>Misschien zijn er hier meiden die hetzelfde herkennen:</p><p>In februari een miskraam gehad.</p><p>6 maart ong geworden 4 dgn </p><p>na 32 dagen vanaf 6 maart gezien werd ik op 6 april weer ongesteld 4 dan.</p><p>op 22 en 19 geklust 20 april had ik het idee dat ik me eisprong voelde. (menstruatie krampen)</p><p>en op 5 mei getest en een positief test.</p><p>nu heb ik op 19 mei een echo gehad in echo centrum een vruchtzak van 7 mm verder niks </p><p>en op 24 mei weer echo gehad bij gynaecoloog (ivm echo centrum zij reken op een miskraam) ook niets alleen vruchtzak van 12 mm.</p><p> </p><p>nu wilt dus me gynaecoloog me morgen maandag 30 april weer zien omdat me vruchtzak wel gegroeid is verder geen pijn of bloedverlies kijken of er toch wat inzit.</p><p> </p><p>ik wordt hier zo onzeker van!</p><p>herkent iemand die en wat moet ik hiermee.</p><p>anders willen ze me morgen pillen mee geven.</p>

Als ik moet berekenen vanaf je laatste menstruatie zou je tussen de 7-9 weken zwanger moeten zijn… Vanaf 6 weken klopt een hartje en das ook echt te zien op een echo, al is het heel klein. Dus als het alleen een vruchtzakje is, na zolang☹️..
Dan ben ik bang dat het een soort missed abortion is.
En daarom willen ze je dus pillen meegeven omdat je rond deze periode eigenlijk wel iets moet zien op de echo, je lichaam heeft zelf niets afgestoten.

Hopelijk zien ze morgen iets anders.. im so sorry ?

Ik ben bang dat dit inderdaad niet goed is. Gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie zou je tijdens de echo 7 weken zijn en verwacht je zeker een vruchtje met kloppend hartje te zien. De pillen die ze je mee willen geven zal zijn om een miskraam op te wekken, aangezien je lichaam het blijkbaar niet uit zichzelf doet. Heel veel sterkte!

OMG! WAT FIJN! Gefeliciteerd ?????.

Waardoor kwam het dat ze het niet zagen?
Zoooo, ik ben ontzettend blij voor je. Ik keek elke keer of je een reactie had geplaatst.. je was in mijn gedachte! Super goed nieuws dit!

Nu lekker ontspannen meid ?

Snap het zelf ook niet zoiezo week korter dan ik dacht.
en ze denken gewoon mis toch te vroeg geweest op de echo. Of dicht op de wand gezeten.

maar de groei was nu goed en hartje klopte ook mooi snel en regelmatig. 

wat lief ben ook echt super blij❤️

Terug
Bovenaan