niet willen drinken!!!!!!!!!!

Onze zoon Jens van 10 maanden, is al vanaf zijn geboorte een slechte drinker geweest. Momenteel krijgen we er s'morgens als hij nog half slaperig is ongeveer 150 cc melk met de fles er in. Overdag weigert hij bijna alles wat met de fles, open beker en/of tuitbeker  aangeboden wordt. Met een lepeltje lukt het soms wel maar begin er maar eens aan om een vloeibare drank met een lepeltje te geven, dit duurt erg lang en de helft krijgt hij  niet binnen. Je moet heel creatief zijn om  hem toch vocht binnen te laten krijgen,  (door allerlei trucjes hem af te leiden en alles verdikt met een lepeltje aan te bieden).Heel af en toe drinkt hij een paar slokjes uit een tuitbeker of open beker, ik blijf dit herhaaldelijk aanbieden maar ik mag blij zijn als hij 50 cc binnen krijgt over een hele dag. Ik heb ook van alles al geprobeerd aan te bieden maar niks slaat aan (roosvice in alle smaken, thee, lessini, diksap, zowel koude als warme melk, water, yoghurtdrink............)
Ik word er   echt wanhopig van en weet echt niet wat ik hier mee aan moet.  Zijn er mensen met dezelfde ervaring?
Ik weet dat je met pap en fruit e.d ook vocht binnen  krijgt maar dit is niet voldoende  
 
Wat kan je je machteloos voelen he!

Heb je het al eens geprobeerd met een rietje uit een pakje of bekertje.

En waarschijnlijk heb je dit ook wel geprobeerd. Maar misschien moet de spanning er even af. En gewoon een paar dagen een tuitbeker of fles op tafel of desnoods meerder neerzetten en hem gewoon zijn gang laten gaan. En er niet op letten. Misschien pakt hij dan uit zich zelf wel wat?

Is maar een idee hoor.

succes
 
Terug
Bovenaan