niet willen eten

onze dochter lisa ruim 9 maaden, wil 's ochtends haar fles pap niet meer. Ook vanaf een bordje of alleen melk wil ze niet. Ook de fles van 1930 uur wil ze niet meer drinken, dit is niet zo erg want die moest toch komen te vervallen.

Wie heeft er tips??
 
Als ze verder geen honger heeft zou ik er niet zo mee zitten. Als ze honger hebben geven ze dat zelf wel aan. Mijn dochtertje van 9mnd eet ook niet smorgen. Ze neemt haar pap pas rond12 uur. En als ze zonder der laatste fles doorslaapt, is toch heerlijk
 
he hallo daar,

mijn zoontje is ook 9 maand en eet 2 papflessen 1 'smorgens en 1 'savonds als ze het niet meer lekker vinden doe je er toch iets bij in wat ze wel lekker vinden. Je kunt vast wel iets verzinnen. Het is namelijk heerlijk gewoon een fles te kunnen geven en van een bordje is op dit moment nog niet handig punt 1 duurt het te lang en als tweede met meerdere kinderen om je heen wordt er veel te veel gesmeerd. Dus gewoon ff de smaak aanpassen.

Groetjes en suc6

aanpassen kun je doen door suiker toe te voegen of roosvice sinasappelsap ga zo maar door.
 
Terug
Bovenaan