niet willen eten

Hallo andere moeders,

Mijn dochter July is nu 10 en een halve maand en een ontzettend moeilijke eter. Bij 6 maanden begon ik met nutrix rijstebloempap geven en dat ging prima maar vanaf 7 maanden weigerde ze plots pertinent pap te drinken of te eten. Dan maar niet... Al het andere ging er prima in tot ik met brood moest beginnen want ik krijg haar geen krummel brood binnen ik heb het al op duizend manieren geprobeerd maar niets lukt.Ook koekjes of iets dergelijks krijg ik er bij haar niet in. Sinds een week ongeveer begint ze nu uit het niets ook nog te etteren met het fruithapje, wel happen maar niet slikken gewoon hamsteren in haar mond en dan mij volspuwen! Ze eet dus geen pap geen brood geen koek en wil nu ook geen fruit meer. Ze drijft me volledig tot waanzin. Heeft iemand een echt goede tip voor mij!?
 
Hoi,
Heb je al eens geprobeerd om haar fruit uit het vuistje te laten eten en verse gekookte groente gewoon zo zelf mee laten kliederen. Dat was hier echt de oplossing zelf leten eten.

Succes
 
Hoi Sharon,

Over bijvoeden is ook een heel leuk forum! Deze moeders voeden bij volgens bij op de manier zoals hierboven beschreven. Misschien iets voor jou? http://www.network54.com/Forum/382080
 
zelf het brood laten eten?

wij hebben ook een periode gehad dat meneer niet wilde eten, dan maar niet, forceren maakt het denk ik erger. Heb hem dingen gegeven die hij wel erg lekker vindt. Na een tijdje was het over nu eet hij weer normaal. Misschien is dat bij jullie ook het geval.

Sterkte!!
 
Hoi,
ben de eerste anoniem.

Waarom niet zelf brood eten. Als je er het droog of smeerkaas op doet het in reepjes snijd of blokjes lekker laten eten kan best.

De site die ria linkt is ook erg leuk en ik en ons dochtertje ook vinden het geweldig.

eet smakkelijk.

Ps idd niet forceren hoor het komt vanzelf goed tot een jaar is het bijvoeding en hebben ze genoeg aan melk.

groeten
 
Hoi dat had ik ook, maar tijdens het winkelen een droge boterham ging altijd goed. en anders geef je toch gewoon weer wat meer melk ? Makkelijk zijn is de beste manier. hoord er gewoon bij.
 
Terug
Bovenaan