niet willen eten

Noa wil al een aantal weken niet eten smorgens en savonds wordt het ook steeds lastiger.
Fruit eet ze wel en vind ze heerlijk en op het kdv eet ze ook goed, ze krijgen hier warm eten, soort van 3-gangen (betalen we ook voor €€€)

Drinken doet ze wel goed, maar ik vind het gewoon belangrijk dat ze smorgens ontbijt, dat is tenslotte de belangrijkste maaltijd van de dag.
Vanmorgen heb ik haar een banaan geven, waar ze alleen mee speelt.
Ik denk er aan om haar gewoon pap in een rietje beker te geven.
We ontbijten altijd samen naast elkaar, elke ochtend hebben hetzelfde ontbijt ritueel, maar ze vind het zingen en honderduit parten een stuk leuker dan eten (is wel heel gezellig ;-)

iemand tips?

alicia zit ook in die fase. ze wil geen brood meer geven dus vervangen we het voor een bord pap.

je kunt ook haar eerst even laten spelen en dan na een half uurtje aan tafel zetten ofzo.

Jochem eet momenteel ook niet of nauwelijks brood.
Ontbijtkoek en fruit wel.
Ik vind het ook belangrijk het ontbijt maar ik ga er geen strijd van maken zeg maar.
Hij krijgt nu een banaan en ontbijtkoekje en dat eet tie wel op.
Ik neem vanmiddag maar eierkoeken mee en weer vers fruit en zie het wel.
Hij heeft genoeg te verzetten dus komt wel goed.

Ik zou idd ook ff kijken hoe je het kunt vervangen tijdelijk straks weer proberen.
Het warm eten eet jochem daarentegen wel gewoon heel goed

Sucses enne zal wel weer over waaien denk ik hihi

Hier wisselt het nogal. De ene dag eet hij bijna niks en de andere dag eet hij zich rond. Soep bij het brood is altijd een succes als hij niet wil eten. Hij krijgt 's morgens nog steeds een fles dus ontbijten doet hij nog niet. Probeer het gewoon met de pap, als het lukt, prims en over een paar weken opnieuw proberen.

Ja dat ga ik ook doen!
Geen zin om een gevecht te gaan, wat in mijn ogen ook niet nodig is. het belangrijkste is dat ze genoeg drinkt (we hebben op dit moment een hittegolfje :-s)

Ik zal van de week ff krentenbollen halen bij de nederlandse winkel, daar is ze gek op..

Hier ook een beetje aan de warme kant. Hahaha. Krentebollen gaan er hier ook altijd in. Was ik als kind al gek op en haalde ze weg in de kast haha. Heb bij de bakker gewerkt en daar verdween er regelmatig 1 in mijn mond. Dus Tjerk heeft dat niet van een vreemde.

Hier wisselt het ook. De ene keer eet ze haar brood met korst op en een andere keer zit ze de hond ermee te voeren of ermee te spelen.
Krentenbollen, broodjes ed gaan er wel heel goed in.
Pap wil ze niet.

Terug
Bovenaan