Niet willen/kunnen draaien

Hallo,

Onze dochter Bo (8,5 maand alweer) doet het prima, behalve dan dat ze niet wil/kan draaien! Van rug naar buik lukt nog wel, maar andersom helemaal niet. Maakt zich ontzettend kwaad!
Al vanalles geprobeerd zoals haar lievelings speeltje wat verder weg leggen, maar dan gaat ze zich zo in allerlei bochten wringen dat ze er toch wel bijkomt. Maar draaien, ho maar! Ergens moet ik er ook wel mee lachen, want het is gewoon een heerlijk eigenwijsje. Het c.b. is er natuurlijk niet zo blij mee, maar ik kan haar moeilijk dwingen.
Is dit voor iemand herkenbaar?
Ze kan trouwens wel al zitten.

Groet,
Nicole
 
leg haar gewoon geregeld toch op haar buik en het komt echt vanzelf wel hoor. De een wat later dan de ander, maar het komt heus wel.
Zet haar niet teveel op haar billen neer, in de kinderstoel ok, maar niet als ze aan het spelen is.
Zolang ze niet zelf van buikligging gaat zitten, is haar rug er nog niet sterk genoeg voor.
Laat haar dus toch zo vaak mogelijk op haar buik liggen, zo kan ze oefenen en traint ze haar spieren.
En ja dat ze kwaad wordt kan ik me wel voorstellen, ze wil het allemaal waarschijnlijk erg graag en kan het niet, dat is balen.
 
hoi


Mijn dochtertje was daar ook niet zo vlot mee hoor maar ik geloof dat ze wel met 8,5 maand kon zitten en twee weken later kruipen   en 3 weken later optrekken ze ging alles teglijk doen,dus je ziet maar het kan ineens komen hoor daar sta je nog van te kijken joh.je eigen niet druk maken .sommige kruipen of zitten nog niet een smet een jaar ieder kind is anders.komt wel veel plezier ermee he gr wendy
 
Terug
Bovenaan