niet willen liggen

chloë is nu 12 weken maar ze wil niet liggen alleen recht op zitten of staan als ik haar neer leg in de kinderwagen komt ze dus gewoon met haar bovenlijf omhoog ze komt nu al zo ver dat ze met haar hoofdje boven de bak uit komt ik kan me eigen dat niet meer van de andere herinneren hebben jullie kindjes dat ook

jenthe als ik haar op de arm neem wil ze alleen maar recht op zitten zodat ze om haar heen kan kijken. Ook als ik haar tegen mijn schouder aan heb dan drukt ze haar hoofd om hoog om wat te kunnen zien...jenthe is nu 11 wkn. Maar met haar hoofd omhoog in ligstand dat doet ze dan nog net niet

Huh? Als ze op haar rug in de kinderwagen ligt? Komt ze dan overeind?? Trekt ze zich op met haar handjes? Dat vind ik wel bijzonder knap en grappig als ze met haar hoofd over de rand kan kijken haha, maar ik denk dat dat wel heel uitzonderlijk is hoor! Waarschijnlijk een super snelle baby!

(mama van februari kindje)
Het kan dat je kindje dat doet, ik heb het heel toevallig pas gehoord. Je kan dan een schuin aflopende kussen in de wagen leggen zodat je kleintje over de rand heen kan kijken maar toch blijft liggen.
Er kan ook iets in haar nekje of ruggewervel vast/geblokkeerd zitten. Maar zo te lezen is het niet zo dat ze huilt bij het liggen (van pijn?)

nee pijn heeft ze niet ik denk dat ze gewoon alles wil zien op schoot wil ze ook gewoonzitten of staan doe nu voortaan als de zon niet te fel schijnt de kap naar beneden dat ze iets ziet

Bij frederique lijkt het ook of ze de hele tijd buikspieroefeningen aan het doen is. Ze probeerd ook steeds om hoog te komen. Erg irritant als ze net gedronken heeft want dan komt er vaak heel veel terug.

Terug
Bovenaan