Niet willen lopen??

Tjerk steekt nu al heel lang over en loopt af en toe een meter of 2/3. tot dat hij het door heeft dat hij niet kruipt en zakt dan op zijn knietjes om er vervolgens als een speer vandoor te gaan. Hij gaat staan zonder hulp (gewoon op handen en voeten gaan staan en dan de rug recht maken) dus aan zijn evenwicht kan het echt niet liggen. Hij blijft ook gerust 10 minuten zo staan en gaat vervolgens wel lopend op pad om daarna toch kruipend verder te gaan. Zijn er meer van die eigenwijsjes die eigenlijk te goed kunnen kruipen? Ik heb echt het idee dat hij het gewoon makkelijker en sneller vindt. De stukjes die hij loopt, loopt hij heel goed en hij valt eigenlijk nooit ermee (in tegenstelling tot kruipen want dan wil hij weleens te hard gaan) Dus hij kan het prima maar heeft er naar mijn idee gewoon geen zin in.

Hier loopt noa ook nog niet hoor!
Ze heeft in de vakantie 2 x 5 stappen gedaan en dat was het weer!
aan 1 hand loop ze heel goed en ze heeft je niet eens stevig vast.
maar kruipen gaat nog steeds veel sneller haha

komt vanzelf denk ik dan....en waarschijnlijk verlangen we dan terug naar deze tijd omdat we ze constant kwijt zijn hahaha

Haha lekker eigenwijs

Hier juist anders om Ethan wil wel lopen maar kan het nog niet

hij laat soms gewoon me vinger los en zet een stap rn vangt zich dan op met zijn handen

Nee hoor, veel kinderen hebben dat in het begin, een klein stukje, dus van bank naar stoel is 'veilig' snel weer iets om vast te pakken.
De open ruimte in, dus letterlijk ergens van weg lopen is heel eng in het begin voor de meeste.

En ons meisje loopt dus al een maandje nu, maar 2 van haar broers liepen veel later en ondanks dat ik heel erg trots ben vind ik later lopen toch wel erg veel voordelen hebben!

@mj het rare is dat hij wel midden in de kamer gaat staan. Dus ook niks om vast te pakken hahahaha. Maar het interesseerd hem gewoon nog niet. Volgens mijn moeder kan hij veel te goed kruipen. Dat is denk ik ook wel het geval. Dat gaat heel snel, kent hij en is makkelijk. Hij mag van mij nu wel gaan lopen hoor. Nog 11 weken te gaan voor nummer 2 komt en dan zo het wel prettiger zijn als hij goed loopt.

Terug
Bovenaan