Niet willen slapen! (10 mnd.)

Sinds een week of 2 wil mijn dochter (nu 10 maand) niet meer slapen. Ze is bek- en bekaf, maar zodra ik haar in d'r eigen bedje leg is het foute boel! Boos, gelijk zitten en staan en dan huilen. Ik vind het heel moeilijk haar te laten huilen. Ze raakt helemaal overstuur. Alleen, dit kan zo ook niet doorgaan: ik ben de hele avond met haar in de weer om haar te laten slapen. Natuurlijk heb ik ook geprobeerd haar te laten huilen. 'Ze zal zo wel in slaap vallen', zei ik tegen mezelf. Nou, dus niet! Ze staat in d'r bedje, helemaal overstuur te snotteren. En dat houdt ze een tijd vol... Dan pak ik haar en hou haar tegen me aan; binnen een mum van tijd is ze in slaap.

Heeft iemand een tip voor mij?
 
hoi marion
z n tijd heb ik ook met me kindje,Misschien komt er een tandje door en anders als je haar wat langer laat op blijven en dan in bad doet dat ze misschien dan moe is en dat ze dan gaat slapen

veel succes ermee
groetjes laura
 
ik denk dat de tijd is gekomen dat ze verlatingsangst heeft ik heb dat ook gehad met mijn zooontje,zodra hij s avonds naar bed ging was het huilen ik keek het even aan en ging dan weer naar hem toe om hem gerust te stellen er niet uit halen muziekje weer aan en weg gaan daarna liet ik hem huilen hij raakte dan niet overstuur en na een minuut of 15 sliep hij het is een periode ook weer
 
Terug
Bovenaan