niet willen slapen in kinderwagen!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

MIjn zoontje van 6,5 maand wil niet meer slapen in de kinderwagen.Voorheen toen de voetenzak er nog in zat ivm de kou had hij hier geen problemen mee.Toen ik deze er net had uitgehaald ook niet maar nu sinds een week of 2 dus wel.Hij vertikt het en zet het op een krijsen.....gillen...ongelooflijk hard.Ik heb de wagen al in alle mogelijke posities gezet en als het geen tijd is om te slapen dan vindt hij het geweldig.Hij is bezig met zijn eerste tandjes (2 ondertanden).Ook slaapt hij ineens een stuk lichter...even z'n kamer binnenlopen om de was weg te leggen is er niet meer bij.Herkent iemand dit??Tips zijn natuurlijk altijd welkom!!!

Groetjes

hoi,
het zal eerder aan de leeftijd liggen denk ik dan aan de voetenzak. Jasmijn is nu 6 maanden en echt slapen als ik lopend onder weg ben is er nu ook niet meer bij. Zit hij al in de buggy of heb je het over de maxi-cosi?
Als Jasmijn in de maxi-cosi zit op het onderstel dan doe ik het zonneschermpje omhoog zodat ze wat knuser ligt maar echt slapen doet ze niet meer.
Mijn nichtje geeft altijd een doekje of latoenen luier aan haar kindje, die legt ze zelf over haar hoofdje en dan valt ze in slaap met haar gezicht eronder! Voelt lekker veilig denk ik.
Nu onze kindjes wat ouder worder hebben ze veel meer door wat er in de omgeving gebeurt, als mijn knieen knakken als ik in haar kamertje lop wordr ze al wakker!

groeten Elke

Terug
Bovenaan