Niet willen slapen in ledikant

<p>Hoi! <br /><br /></p><p>Sins 4 maanden is het onmogelijk geworden om ons dochtertje in haar ledikant te krijgen ze wilt er niet inslapen hoelang wij ook volhouden en doorgaan er mee niks lijkt te werken. Maar in ons bed slaapt ze als een roos. Wij denken zelf dat het aan het ledikant ligt want ze slaapt overal goed en is pas voor het eerst wezen logeren bij oma en opa en daar sliep ze ook zonder moeite. we zaten te kijken naar een peuterbedje maar vinden de haar wel te klein eigelijk nog er voor. Niet dat we het erg vinden dat ze tussen ons in ligt maar willen liefs gewoon dat ze in haar eigen bedje gaat. Tips zijn heel welkom of toch een ander bedje kijken? . Ze is trouwens van oktober 2019 dus net 1 geworden </p><p> </p><p>alvast bedankt ? </p>
 
Heej, Heb je toevallig een campingbedje ? Misschien kan je die in haar kamer zetten en ze daarin laten slapen. Als dit wel lukt heb je bevestiging dat het aan het ledikant ligt. Lukt dit ook niet dan is er wellicht iets in haar kamer waardoor ze er niet wilt slapen. Als dit ook niet zo is ligt ze deze fase misschien het liefste bij papa en mama? Heeft ze al haar tandjes al , misschien zit er iets niet lekker bij dr. Campigbedje zou je ook op jullie kamer kunnen zetten. Is ze toch dicht bij jullie, en slaap je zelf ook relaxer Succes!
 
Een peuterbedje zou je al kunnen proberen.. wel heel jong nog, maarja als t helpt.. Het kan idd ook dat ze liever bij jullie ligt, en afwennen kan best lastig zijn. 
 
Je zou in plaats van een peuterbed ook en grondbed kunnen maken. Als ze dan uit bed komt kan ze er in ieder geval niet uit vallen. 
 
Peuterbed met net 1 jaar is wel heel vroeg hoor.. mijn oudste dochter ging er met net 2 jaar in. Dat ging prima. Maar mn dochter van 15 maanden zou ik er niet in durven leggen, die klimt of valtver in no-time uit, gegarandeerd...
Idd wel eens geprobeerd of ze in haar ledikant/campingbedje naast jullie bed wil slapen? Dan is ze dichterbij jullie. Hoe gaan de slaapjes overdag dan?
Mijn jongste dochter van 15 maanden ligt soms ook een halve nacht tussenin. In slaap vallen in dr eigen bed gaat altijd goed, maar soms wordt ze wakker in de nacht en dan is het paniek en gaat ze écht NIET meer slapen. Dus dan beland ze ook tussenin. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat geen angst is voor het ledikant, maar eerder verlatingsangst/bang voor het donker. En ze wéét dat ze tussenin mag slapen, zo slim zijn ze écht wel... 
Jouw kindje weet dat ongetwijfeld ook. Ik zou ze ook niet lang laten huilen, dat is ook echt niet mijn manier.. Maar ze weet wel dat als ze maar blijft huilen, ze bij jullie mag slapen! 
 
Peuterbed met net 1 jaar is wel heel vroeg hoor.. mijn oudste dochter ging er met net 2 jaar in. Dat ging prima. Maar mn dochter van 15 maanden zou ik er niet in durven leggen, die klimt of valtver in no-time uit, gegarandeerd...
Idd wel eens geprobeerd of ze in haar ledikant/campingbedje naast jullie bed wil slapen? Dan is ze dichterbij jullie. Hoe gaan de slaapjes overdag dan?
Mijn jongste dochter van 15 maanden ligt soms ook een halve nacht tussenin. In slaap vallen in dr eigen bed gaat altijd goed, maar soms wordt ze wakker in de nacht en dan is het paniek en gaat ze écht NIET meer slapen. Dus dan beland ze ook tussenin. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat geen angst is voor het ledikant, maar eerder verlatingsangst/bang voor het donker. En ze wéét dat ze tussenin mag slapen, zo slim zijn ze écht wel... 
Jouw kindje weet dat ongetwijfeld ook. Ik zou ze ook niet lang laten huilen, dat is ook echt niet mijn manier.. Maar ze weet wel dat als ze maar blijft huilen, ze bij jullie mag slapen! 
 
Mijn oudste dochter ging met 14/15 maanden ook al over naar een peuterbed. Ging prima eigenlijk. Ze wilde ook niet meer in een ledikant. Dus je kan het ook gewoon proberen. 
 
Terug
Bovenaan